از گوشی هوشمند تازه ZTE چه می دانیم؟ ، موبایلی خاص فقط برای کارمندان دولت!

به گزارش وبلاگ مویک، زد تی ای (ZTE) بی سر و صدا یک گوشی هوشمند تازه از سری بلید (Blade) را در چین با نام زد تی ای بلید وی 70 (ZTE Blade V 70) معرفی کرد.

از گوشی هوشمند تازه ZTE چه می دانیم؟ ، موبایلی خاص فقط برای کارمندان دولت!

به گزارش وبلاگ مویک و به نقل از جی اس ام آرنا، این گوشی دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد (نوعی فناوری دستگاه نمایش اولِد است. اولِد نیز نوع خاصی از فناوری صفحه نمایشگر لایه نازک است) با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 90 هرتز، چیپست 810 دایمنسیتی و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 66 وات است.

پنل این گوشی او ال ای دی 10 بیتی است و دارای یک سوراخ پانچ برای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی خود است. دوربین پشتی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است. سمت نرم افزار به وسیله ZTE MyOS 11.5 بر اساس اندروید 11 قدیمی پوشانده شده است. Blade V 70 در یک پیکربندی 8/256 گیگابایتی لیست شده است و می توانید آن را در هر رنگی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

  • چینی ها پیشرفته ترین نمایشگرهای موبایل را می سازند

زد تی ای هنوز جزئیات قیمت یا در دسترس بودن این گوشی را اعلام نکرده است. طبق گزارش ها، Blade V 70 برای مشاغل و کارمندان دولت طراحی شده و به مصرف کنندگان فروخته نخواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "از گوشی هوشمند تازه ZTE چه می دانیم؟ ، موبایلی خاص فقط برای کارمندان دولت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گوشی هوشمند تازه ZTE چه می دانیم؟ ، موبایلی خاص فقط برای کارمندان دولت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید