تکمیل 95 درصدی هتل های مشهد در سه روز پایانی ماه صفر

به گزارش وبلاگ مویک، ایسنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، تکمیل 95 درصدی هتل های مشهد در سه روز پایانی ماه صفر صورت می پذیرد.

تکمیل 95 درصدی هتل های مشهد در سه روز پایانی ماه صفر

محمود مادرشاهیان در مورد شرایط واحدهای اقامتی مشهد پیش از شروع دهه پایانی صفر اظهار کرد: کلیه واحدهای اقامتی مشهد در اطراف حرم رضوی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها بین 80 تا 85 درصد اشغال هستند و سایر واحدهای اقامتی 50 تا 60 درصد تکمیل شده اند.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: در دهه پایانی صفر بیش از 1000 واحد اقامتی رسمی برای زائران در نظر گرفته شده که آماده پذیرایی از زائران و مسافران هستند. حتی بیش از 300 خانه مسافر مجوزدار نیز آماده پذیرایی از زائران هستند.

مادرشاهیان در مورد میزان رزرو هتل های مشهد گفت: تا کنون بیش از 95 درصد هتل های مشهد در اطراف حرم رضوی برای 3 روز پایانی ماه صفر رزرو شده است. پس از دهه پایانی صفر باز هم با حجم انبوهی از زائران داخلی و خارجی روبرو خواهیم بود که به احتمال فراوان ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی در شهریور ماه روی 90 درصد بماند.

وی در مورد میزان نرخ واحدهای اقامتی رسمی مشهد در دهه پایانی صفر بیان نمود: هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها هیچگونه افزایش قیمتی در دهه پایانی صفر نخواهند داشت. قیمت های ما از سال 1402 به خاطر رفاه حال زائران و جذب حداکثری زائران افزایش نداشته و نخواهد داشت.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی در مورد نظارت و بازرسی از واحدهای اقامتی گفت: تیم بازرسی ما به صورت میدانی از کلیه واحدهای اقامتی رسمی نظارت و بازرسی دارند. هرگونه تخلفی که مشاهده گردد، سریعا اعلام می گردد. اگر وجه اضافه ای از مهمانان گرفته گردد، بلافاصله استرداد خواهد شد. تیم بازرسی ما کنترل قیمت ها و خدمت رسانی به زائران را به نحو احسن انجام می دهد.

منبع: همگردی

به "تکمیل 95 درصدی هتل های مشهد در سه روز پایانی ماه صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 95 درصدی هتل های مشهد در سه روز پایانی ماه صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید