حسینی: امیدوارم در این ماراتن سخت آبروی تیم آلومینیوم را حفظ کنیم

به گزارش وبلاگ مویک، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد، شاگردانش در فصل پیش رو آبروی نماینده استان مرکزی در لیگ برتر را حفظ نمایند.

حسینی: امیدوارم در این ماراتن سخت آبروی تیم آلومینیوم را حفظ کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مویک، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس گفت: روز خبرنگار را به همه این عزیزان زحمتکش که در این عرصه زحمت می کشند و تنور فوتبال را داغ نگه می دارند، تبریک می گویم. پس از پنج شش هفته تمرین و چهار پنج بازی محبت آمیز، کوشش کردیم به خوبی آماده شروع لیگ شویم. نفرات زیادی را از دست دادیم و آلومینیوم تغییرات زیادی داشته است.

کوشش کردیم تمام تجربه و دانشی را که داشتیم، به کار بگیریم تا تیمی نو بسازیم.، وی ضمن بیان این جمله اعلام نمود: شروع لیگ معین می نماید که این تغییرات، چقدر روی تیم آلومینیوم مؤثر بوده است و امیدوارم لیگ را به خوبی شروع کنیم. امیدوارم در این ماراتن سخت، آبرویی را که تیم اراک طی این چند سال به دست آورده است، حفظ و کار را به خوبی تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص غیبت تماشاگران در ملاقات این تیم برابر پرسپولیس بیان نمود: این مسئله ارتباط زیادی به من ندارد. به نظرم تماشاگران نمک فوتبال هستند و جذابیت فوتبال بازی کردن، مقابل طرفداران و علاقه مندان است. نمی دانم علت غیبت طرفداران چیست، اما باید قدر این تماشاگر را بدانیم. همه جای جهان می خواهند استادیوم ها را پُر نمایند و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. وقتی میهمان هستیم و بازی هم بدون تماشاگر باشد، به نفع ماست.

حسینی درباره فعالیت های نقل وانتقالاتی باشگاه آلومینیوم توضیح داد: تیم ما دروازه بان، مدافعان میانی، دو هافبک و دو مهاجم خودش را از دست داد. جمع کردن تیمی که این همه بازیکن از دست می دهد، سخت است. باشگاه تا جایی که توانسته، در این بازار سخت بازیکن گرفته است. مدیران باشگاه کوشش کردند خواسته ها را برآورده نمایند. امیدوارم اشتباه ننموده باشیم و بچه ها، جایگزینان خوبی برای نفرات قبلی باشند تا تیم خوبی بسازیم.

وی در خصوص هدف خود در آلومینیوم اراک مطرح نمود: به هر تیمی که رفتیم، هدف مان این بود که به فوتبال خدمت نموده و تیم های تر و تمیز و سالمی درست کنیم. در همه تیم ها می خواهیم هم جوانان از فوتبال لذت ببرند و پیشرفت نمایند، هم بازیکنان باتجربه بتوانند کیفیت خوبی ارائه نمایند. می خواهیم تیم خوبی بسازیم که فوتبال خوبی ارائه و به فوتبال باشگاهی ما یاری می نماید.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به شرایط مالی نماینده استان مرکزی گفت: با توجه به بودجه محدود باشگاه آلومینیوم و خروجی های زیادی که داشتیم، کوشش کردیم با شناختی که از بازیکنان لیگ داشتیم، بازیکنانی را جذب کنیم که دم دست بودند و فکر می کردیم کیفیت لازم را برای بازی در آلومینیوم دارند. با این حال نمی گردد همواره پُرتوقع بود. کوشش کردیم نفرات مورد احتیاج باشگاه را به خدمت بگیریم و امیدوارم بچه ها عملکرد خوبی ارائه نمایند.

حسینی درباره تقابل با پرسپولیس گفت: بازی در تهران مقابل تیم اول مرکز که سال هاست جام می برد، بسیار سخت است. امیدوارم بچه ها بازی خیلی خوبی ارائه نمایند و با نشان دادن لیاقت خود، از فرصتی که لیگ ایران با بازی مقابل چنین تیم هایی به آن ها داده، برترین استفاده را نمایند. این مسابقه تماشاگر ندارد و امیدوارم بینندگان تلویزیونی از آن لذت ببرند.

وی در خصوص انتقاد خود از بودجه آلومینیوم و قانون سقف بودجه باشگاه ها گفت: نگفتم بودجه باشگاه کاهش یافته و گفتم بودجه محدودی داریم. من نمی توانم درباره قانون سقف قرارداد صحبت کنم و مسئولان نهاد های نظارتی و فدراسیون می توانند در این مورد حرف بزنند. تیم های ثروتمند زیادی هستند که کوشش می نمایند بازی جوانمردانه مالی را رعایت نمایند. خیلی خوب است که مسائل مالی رعایت و شفاف سازی گردد. شفاف سازی نشدن جالب نیست.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی: امیدوارم در این ماراتن سخت آبروی تیم آلومینیوم را حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: امیدوارم در این ماراتن سخت آبروی تیم آلومینیوم را حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید