خبرنگاران 170 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح آمران سلامت هستند

به گزارش وبلاگ مویک، مشهد- خبرنگاران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب طرح آمران سلامت با استقرار 170 پایگاه این جمعیت در استان اجرا می شود.

خبرنگاران 170 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح آمران سلامت هستند

دکتر سید مجتبی احمدی روز دوشنبه در حاشیه مراسم اجرای این طرح در جمع وبلاگ مویک اضافه کرد: در اجرای طرح آمران سلامت با برنامه ریزی های اجرا شده اعضای جوانان و داوطلبان با برپایی چادر در مکان های پر ازدحام، فروشگاه ها، پایانه های مسافربری، میادین اصلی شهرها، آحاد مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت و ارائه خدمات می کنند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح حدود 500 نفر از اعضای فعال جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان ارائه خدمت و آموزش به مردم را بر عهده دارند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: شعب مشهد با 38 پایگاه، کاشمر با 12 پایگاه و جوین، بردسکن، تربت حیدریه و تربت جام هر کدام با 10 پایگاه به ترتیب بیشترین تعداد پایگاه های طرح آمران سلامت هلال احمر استان را به خود اختصاص داده اند.

طرح آمران سلامت به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با شعار جامعه را به رعایت پروتکلهای بهداشتی دعوت می کنیم در خراسان رضوی آغاز شد که در اجرای آن آموزش های همگانی و کمک های اولیه برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط تیم های هلال احمر در اختیار مردم قرار می گیرد.

طرح آمران سلامت که از پنجم آبان ماه آغاز شده است تا 15 همین ماه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 170 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح آمران سلامت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 170 پایگاه هلال احمر خراسان رضوی مجری طرح آمران سلامت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید