دوئل حساس ایرانی ها در بازی مرگ و زندگی ، طلسم قدیمی با برترین گلزن تاریخ لیگ برتر شکسته می گردد؟

به گزارش وبلاگ مویک، تیم ملی فوتبال امید ایران با راهنمایی عنایتی امروز چاره ای جز پیروزی مقابل ازبکستان ندارد.

دوئل حساس ایرانی ها در بازی مرگ و زندگی ، طلسم قدیمی با برترین گلزن تاریخ لیگ برتر شکسته می گردد؟

به گزارش وبلاگ مویک آنلاین، در شرایط فعلی فوتبال ایران، دلایل زیادی برای امیدواری به آینده وجود ندارد، با این حال تیم ملی امید و نسل فعلی این تیم می توانند بهانه ای برای امیدوارماندن باشند. به نظر می رسد که این نسل، پتانسیل زیادی دارد و حتی شاید طلسم همیشگی المپیک را بشکند. با این حال، قبل از رقم خوردن هر اتفاقی، آنها باید برای نبرد امروز با ازبکستان آماده شوند. نتیجه ای که در این نبرد رقم خواهد خورد، بدون شک تأثیر قابل توجهی روی سرنوشت این نسل از فوتبال ایران دارد.

ایران و ازبکستان؛ برخورد تیم های آماده

هم ایران و هم ازبکستان، مرحله مقدماتی امیدهای آسیا را خیلی خوب آغاز نموده اند و هر دو تیم با 6امتیاز کامل به بازی سوم قدم گذاشته اند، ولی ازبک ها به لحاظ گلزنی، تیم بهتری بوده اند. آنها در 2بازی، 18گل به ثمر رسانده اند تا آمادگی شان را به رخ رقبا بکشند. ایران نیز در این دو بازی پیروز به زدن 7گل شده است. به نظر می رسد بازی امروز، یک مسابقه بسیار نزدیک باشد. اگر رقیب یک بازیکن در فوتبال فرانسه و 6ستاره در لیگ روسیه دارد، تیم ایران نیز لژیونرهایی مثل امین حزباوی و اللهیار صیادمنش را دارد. در این تیم چهره هایی مثل خالدآبادی، هاشم نژاد و حسین نژاد نیز دیده می شوند که با وجود سن و سال کم، از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و در لیگ برتر، نمایش های درخشانی داشته اند. شاید ازبکستان در رده پایه، تیم بسیار مطرحی باشد اما ایران هم در بازی امروز، پا پس نخواهد کشید.

تنها یک نقشه: بردن!

با توجه به تفاضل گل عالی ازبکستان، ایران با نتیجه تساوی شانسی برای سرگروهی ندارد. در حقیقت اگر ایران با هر نتیجه ای جز پیروزی زمین را ترک کند، این ازبک ها هستند که به عنوان سرگروه راهی جام ملت ها می شوند و کار تیم ما به اماواگرها کشیده می گردد. در این شرایط نتایج تیم ملی مقابل ضعیف ترین تیم گروه حذف می گردد و در بین تیم های دوم، 4تیم برتر به مرحله بعدی صعود می نمایند. برای فرار از این اتفاق، ایران باید این بازی را به سود خودش تمام کند.

عنایتی و کاپادزه؛ دوئل مربیان جوان

رضا عنایتی قبل از نشستن روی نیمکت تیم امید، چند تجربه لیگ فزونی داشت و تیم طرفدار را نیز به سطح اول فوتبال ایران آورده بود. او در قامت بازیکن هم برترین گلزن تاریخ لیگ برتر است و سابقه زیادی در تیم ملی ایران دارد. حریف امروز او یعنی تیمور کاپادزه نیز بارها با ازبکستان روبه روی ایران قرار گرفته است؛ مردی که برای مدتی سرمربی موقت تیم ملی کشورش بود و حالا روی نیمکت امیدهای ازبکستان دیده می گردد. رقابت این دو هم می تواند جالب باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دوئل حساس ایرانی ها در بازی مرگ و زندگی ، طلسم قدیمی با برترین گلزن تاریخ لیگ برتر شکسته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل حساس ایرانی ها در بازی مرگ و زندگی ، طلسم قدیمی با برترین گلزن تاریخ لیگ برتر شکسته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید