شعبانی: امیدوار به کسب مدال تیروکمان در المپیک 2022 هستیم

به گزارش وبلاگ مویک، مربی تیم ملی نونهالان و نوجوانان ریکرو از حضور 103 کماندار در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در تیروکمان اطلاع داد و گفت: رکوردهای ثبت شده در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر، شرایط کمانداران را از نظر مدال آوری برای قهرمانی دنیا 2021 امیدوارتر کرد.

شعبانی: امیدوار به کسب مدال تیروکمان در المپیک 2022 هستیم

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

زهرا شعبانی در گفت وگو با وبلاگ مویک، اضافه نمود: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر با حضور 103 کماندار در رده سنی نونهالان و نوجوانان در حالی در رشته های ریکرو و کامپوند برگزار گردید که نسبت به دوره نخست این المپیاد که در اصفهان برگزار گردید، راضی کننده و رکوردهای خوبی به ثبت رسید. در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر که تنها در مرحله مقدماتی برگزار گردید، هدفگذاری بر این بود تا در این المپیاد بین استعدادهای برتر سال 97 و 98 رقابت برگزار و بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که از این تعداد چند کماندار به تیم ملی نونهالان و نوجوانان دعوت خواهد شد، گفت: در هر رده سنی 6 کماندار در رشته های ریکرو و کامپوند به تیم ملی دعوت می گردد که نفرات دعوت شده طی دو سال از نظر رکوردی مورد ارزیابی و غربالگری قرار می گیرند و در نهایت برترینها به قهرمانی دنیا نوجوانان در سال 2021 اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی ریکرو نونهالان و نوجوانان اضافه نمود: یکی از هدف گذاری اصلی ما المپیک 2022 است که سعی داریم با سرمایه گذاری روی تیم های پایه و شناسایی استعدادهای برتر در ریکرو دختران و پسران بتوانیم در این المپیک به مدال دست پیدا کنیم. البته با پیشرفتی که کمانداران از نظر رکوردی دارند ما را به آینده امیدوارتر می نماید.

شعبانی در خاتمه پیرامون این پرسش که سرمایه گذاری بر روی تیم های پایه در حال حاضر چگونه است، توضیح داد: سرمایه گذاری بر روی تیم های پایه الان نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و اگر این چرخه به همین شکل تداوم داشته باشد، در چند سال آینده می توانیم کمانداران خوبی را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کنیم که در المپیک های آینده حرفی برای گفتن داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شعبانی: امیدوار به کسب مدال تیروکمان در المپیک 2022 هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی: امیدوار به کسب مدال تیروکمان در المپیک 2022 هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید