ظرفیت مراکز اقامتی 4 شهر گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد

به گزارش وبلاگ مویک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، ظرفیت مراکز اقامتی 4 شهر گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد.

ظرفیت مراکز اقامتی 4 شهر گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد

منصور مهرزاد به رسانه های جمعی استان گفت که خوشبختانه با توجه به استقبال چشمگیر گردشگران برای سفر و اقامت در این استان، ظرفیت واحدهای اقامتی 4 شهر گردشگرپذیر بانه، مریوان، سروآباد و دیواندره تکمیل شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: به همین دلیل شهرهای سقز، بیجار، سنندج، قروه و دهگلان به عنوان شهرهای مکمل انتخاب شده اند و مسافران و گردشگران می توانند در این شهرها اقامت داشته باشند.

او با اعلام آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای اسکان تمامی گردشگران ورودی به استان، گفت: به علت حجم زیاد مسافران نوروزی در این شهرستان ها علاوه بر ظرفیت مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز شامل هتل، مهمان پذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی و سنتی، خانه مسافر و...از ظرفیت تعدادی از کمپ های موقت، مدارس و سالن های ورزشی هم برای اسکان مهمانان و گردشگران نوروزی استفاده شده است.

مهرزاد با تاکید بر خودداری گردشگران از اقامت در واحدهای غیرمجاز یادآور شد: از مسافران نوروزی درخواست می گردد در راستای جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه مشکل امنیتی، بهداشتی و...از مراکز رسمی و دارای مجوز برای اسکان و اقامت استفاده نمایند.

منبع: همگردی

به "ظرفیت مراکز اقامتی 4 شهر گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت مراکز اقامتی 4 شهر گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید