لیونل مسی جایزه طارمی را برد

به گزارش وبلاگ مویک، زیباترین گل فصل 23-2022 معرفی گردید و این جایزه به لیونل مسی رسید. فوق ستاره آرژانتینی که در فصل گذشته پیروز شد با تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی گردد و با پی اس جی نیز لیگ فرانسه را برد، توانست برای هر دو تیم گل های زیادی بزند و یکی از این گل ها به عنوان برترین گل فصل چمپیونزلیگ انتخاب شد.

لیونل مسی جایزه طارمی را برد

در بازی رفت بنفیکا و پی اس جی در استادیوم دالوژ (13 مهر ماه)، لیونل مسی در دقیقه 22 پیروز شد گل اول بازی را بزند. مسی با همکاری عالی با نیمار و امباپه پیروز شد بر خلاف جریان بازی تیمش را جلو بیندازد.

او که حرکت را شروع نموده بود در نهایت با پاس نیمار پیروز شد گل اول پی اس جی را با ضربه ای فوق العاده تماشایی به ثمر برساند. همین گل در نهایت جایزه گل فصل را برد. آن بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

این شاید آخرین جایزه مسی در اروپا باشد هرچند همچنان لئو شانس بردن توپ طلای 2023 را دارد. مسی اخیرا با پیوستن به اینتر میامی به دوران حضورش در فوتبال اروپا سرانجام داد.

پس از گل مسی به بنفیکا گل تماشایی وینیسیوس به منچسترسیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به عنوان دومین گل فصل انتخاب شد. وینی توانسته بود در آن بازی گل نخست را با یک شوت از راه دور تماشایی به ثمر برساند. گل وینی را کوین دی بروینه در نیمه دوم پاسخ داد و بازی 1-1 مساوی شد.

گفتنی است که دو فصل پیش گل برگردان مهدی طارمی به چلسی به عنوان برترین گل فصل انتخاب شده بود.

منبع: فرارو

به "لیونل مسی جایزه طارمی را برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی جایزه طارمی را برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید