هشدار به کاربران تاکسی های اینترنتی

به گزارش وبلاگ مویک، عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی به کاربران سرویس تاکسی های اینترنتی هشدار داد که به سرویس حمل مسافر، بار تحویل ندهند.

هشدار به کاربران تاکسی های اینترنتی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ مویک به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر دزدیده شدن بار مسافران تاکسی اینترنتی منتشر شده بود که عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی توضیحاتی در این رابطه ارائه داد.

رضا الفت نسب اظهار کرد: در این اتفاق هم کاربر راننده و هم مسافر مقصر بودند و شرکت هم باید دقت بیشتری می کرد. البته رضایت کاربر مسافر جلب شده و شرکت همچنان پیگیر این موضوع است تا بتواند راننده را پیدا کند و احتمالا از یاری نیروی انتظامی هم استفاده خواهد شد، چراکه راننده فرد فعالی در سایت نبود.

وی در پاسخ به اینکه چرا مسافر هم در این جریان مقصر بوده نیز گفت: فرد سرویس مسافر را برای جابجایی بار درخواست نموده بود. این در حالی است که طبق قوانین نباید به سرویس مسافر بار تحویل داده گردد. البته راننده هم نباید قبول می کرد به جای مسافر، بار جابجا کند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی با اشاره به جابجایی نزدیک به دو میلیون سفر در روز از سوی تاکسی های اینترنتی، توضیح داد: به هر حال امکان تخلف وجود دارد و از طرف دیگر نمی توان بالای سر هر راننده یک بازرس گذاشت. به عبارت دیگر تخلفات در برابر حجم زیاد سفرها ناچیز است که البته همین مقدار ناچیز هم باید رفع گردد. در روزهای اخیر هم فقط یک گزارش در این رابطه دریافت شده است.

به کجا شکایت کنیم؟

وی همچنین تاکید نمود که لیست همه رانندگان تاکسی های اینترنتی برای اماکن ارسال و هویت فردی افراد تایید یا رد می گردد، بنابراین شهروندان با خیال راحت می توانند از سرویس های تاکسی اینترنتی استفاده کند.

الفت نسب در انتها در پاسخ به اینکه در صورت بروز تخلف مردم به کجا شکایت نمایند؟ نیز گفت: افراد می توانند با مراجعه به سایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی به آدرس ecunion.ir که متولی تاکسی های اینترنتی است شکایت خود را اعلام نمایند و حتماً پیگیری خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "هشدار به کاربران تاکسی های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به کاربران تاکسی های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید