پسر جنگل حالا دیگر با کت و شلواری شیک به مدرسه می رود

به گزارش وبلاگ مویک، خبرنگاران : پسر جنگل واقعی که برای فرار از قلدری ها و زورگویی های هم سن و سال هایش در جنگلی در رواندا بزرگ شده حالا زندگی اش از این رو به آن رو شده و برای رفتن به مدرسه کت و شلواری شیک می پوشد.

پسر جنگل حالا دیگر با کت و شلواری شیک به مدرسه می رود

جنگل از منابع طبیعی است. زندگی در جنگل شاید غیر ممکن به نظر برسد اما این پسر معروف به پسر جنگل در جنگل بزرگ شده است. پسر جنگل ظاهر متفاوتی دارد که به همین علت مورد دتمسخر واقع می شد اما حالا دیگر پسر جنگل با کت و شلوار شیک به مدرسه می رود.

به گزارش Sun، سال پیش هنگامی که در فوریه مستندی درباره زندگی زانیمان اِلی به وسیله Afrimax TV در یوتیوب منتشر شد، افرادی از سراسر دنیا به حمایت از وی پرداختند.

به لطف صفحه GoFundMe و اعانه های مردم، حالا زانیمان به مدرسه ای مخصوص بچه های با نیازهای خاص می رود.

زانیمان در سال 1999 متولد شد اما از همان اوان کودکی به خاطر ظاهرش مورد طعن و تمسخر نهاده شد. بعلاوه بر اساس این که توانایی ذهنی او برای تمرکز در کلاس درس کافی نیست، تحصیل از وی دریغ شد. به همین دلیل دست تقدیر برای او چنین نوشت که در جنگل در پی غذا بگردد و اوقاتش را این گونه سپری کند.

زانیمان به عارضه میکروسِفالی مبتلاست؛ عارضه ای که باعث می گردد سر نوزاد بسیار کوچک تر از حد معمول باشد. در پی پخش این مستند، Afrimax TV یک صفحه GoFundMe ایجاد کرد که به وسیله آن سیل اعانه هایی از سراسر دنیا به سوی وی به راه افتاد.

زانیمان الی می خواهد در آینده برای جامعه فردی مفید گردد

حالا طبق گزارش سایت خبری Atinkanews از این اعانه ها استفاده شده و زانیمان به مدرسه بچه هایی با نیازهای خاص در مرکز Ubumwe فرستاده شده است. به گزارش این پایگاه خبری، او هر روز کت و شلوارش را می پوشد و به سوی کلاس درس رهسپار می گردد تا بتواند برای جامعه اش عنصری تاثیرگذار بگردد.

مادر پسر جنگل چه می گوید؟

مادر زانیمان می گوید: این معجزه خداست. پسرم را مسخره می کردند و من مجبور بودم هر لحظه ازش مراقبت کنم. حالا او به مدرسه می رود و با هم سن و سال هایش درس می خواند و من واقعا از این موضوع خوشحالم. او اضافه می نماید: پسرم حالا زندگی خوبی دارد. خیرین برای ما یک خانه ساخته اند… اندوه من از بین رفته است.

زانیمان اِلی، پسر جنگل آفریقایی، حالا تبدیل به یک سلبریتی شده و مردم مدام جلوی او را در خیابان می گیرند تا با او عکس بیندازند.

منبع : روزیاتو

منبع: رکنا

به "پسر جنگل حالا دیگر با کت و شلواری شیک به مدرسه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر جنگل حالا دیگر با کت و شلواری شیک به مدرسه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید