ادامه بی پولی در نفت مسجدسلیمان، کمالوند باز هم کناره گیری می نماید؟

به گزارش وبلاگ مویک، با وجود هشدار سرمربی نفت مسجدسلیمان، مسئولان این باشگاه هنوز پولی به نفتی ها پرداخت نکرده اند.

ادامه بی پولی در نفت مسجدسلیمان، کمالوند باز هم کناره گیری می نماید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مویک، نفت مسجدسلیمان از معدود باشگاه های لیگ برتر فوتبال است که پس از گذشت سه هفته، هنوز درصدی از قرارداد بازیکنان و مربیان خود را پرداخت ننموده است. اتفاقی که باعث شد فراز کمالوند در نشست خبری بعد از ملاقات با پدیده، به شدت از این موضوع انتقاد کند.

کمالوند در صحبت های خود، مدیران باشگاه نفت را تهدید کرد در صورتی که بخشی از قرارداد اعضای تیم را ظرف 72 ساعت پرداخت نکنند، از سمت خود استعفا خواهد نمود. با گذشت دو روز از این اظهارات، مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان هنوز پولی به حساب شاگردان کمالوند واریز ننموده اند تا سرمربی ابتدای فصل تراکتور به استعفایی دیگر نزدیک گردد.

با وجود رسیدن عملیات ترمیم استادیوم شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مراحل پایانی، تمرینات نفتی ها پس از ملاقات با پدیده در شهر اهواز ادامه دارد. ممکن است استادیوم بهنام محمدی شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشد، اما هنوز تکلیف استادیوم مسابقه تیم های نفت و فولاد خوزستان تعیین نیست.

بعلاوه محمد طیبی که همراه با سید اکبر پورموسوی با باشگاه نفت قرارداد امضا نموده بود، با مدیران باشگاه مذاکره می نماید تا از جمع زردپوشان MIS جدا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه بی پولی در نفت مسجدسلیمان، کمالوند باز هم کناره گیری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بی پولی در نفت مسجدسلیمان، کمالوند باز هم کناره گیری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید