5 هتل در ایتالیا برای عاشقان تناسب اندام!

به گزارش وبلاگ مویک، گردشگران نسل تازه می گویند ورزش بخش مهمی از تعطیلات آنها است. این 5 هتل در ایتالیا با احتیاج گردشگران نسل تازه به روز شده اند.

5 هتل در ایتالیا برای عاشقان تناسب اندام!

وبلاگ مویک: نسل Z مثل همواره تناسب اندام خود را حفظ می نمایند. گزارش فیت اینسایدر نشان داد که 72 درصد از آنها هم در باشگاه و هم در خارج از باشگاه تمرین می نمایند، در حالی که Hotels.com دریافت که 80 درصد از آنها می گویند که ورزش بخش مهمی از تعطیلات آنها است.

به گزارش گروه ترجمه وبلاگ مویک، از فعالیت پری دریایی در امتداد خط ساحلی ساردینیا گرفته تا دویدن در مسیرهای کوهستانی برنامه این هتل ها برای عرض اندام در صنعت تناسب اندام است. این 5 هتل سنگ تمام گذاشته اند!

هتل ساسونگر ایتالیا

در طول ماه های تابستان، دولومیت ها زمین مناسبی برای پیاده روی و اخیراً اسکای رانینگ ارائه می دهند.

هتل ابی درو در ساردینیا شمالی

ورزش پری دریایی یک فعالیت آبی با استفاده از یک باله است که به ترند سال گردشگران تبدیل شده و به شما این امکان را می دهد که مانند یک پری دریایی مهارت های آبی خود را بهبود ببخشید. مهمانان این هتل دعوت می شوند تا دم پری دریایی درخشان شنا را بپوشند و در حالی که وارد شخصیت می شوند، دگردیسی را احساس نمایند.. Abi dOru دارای چشم اندازهای خیره نماینده از آب های فیروزه ای دریای مدیترانه و سواحل شنی طلایی زیبای Marinella است.

فورته ویلج ، ساردینیا جنوبی

فورته ویلج، یک استراحتگاه خانوادگی لوکس واقع در خط ساحلی سفید بکر ساردینیا است و خدمات ورزشی حرفه ای به مهمانان ارائه می دهد. Forte Village از تجربه همکاری با ورزشکاران نخبه و باشگاه های ورزشی مانند AC Milan و Ferrari سود می برد.

هتل Merano، ایتالیا

هتل پنج ستاره پر زرق و برق Palace Merano یک هتل اسپا است که در یک پارک خصوصی بزرگ در Merano، ایتالیا واقع شده است. روش Revital آنها نتیجه 20 سال تجربه و عملکرد موفقیت آمیز در Palace Merano است.

بهبود کیفیت زندگی، طول عمر همراه با سلامت جسمی و روانی، از اهداف روش احیا است. می توانید از برنامه های Detox Revital و Sports سفارشی آنها لذت ببرید - روش سنتی Revital آنها در کنار یک برنامه ورزشی روزانه با یک مربی شخصی باعث بهبود سلامت جسمی و روانی می گردد و منجر به کاهش وزن و بهبود خواب می گردد.

Borgo Pignano، توسکانی

Borgo Pignanoisset در قلب یک منطقه بکر و زیبا به مساحت 750 جریب در توسکانی، تنها یک ساعت با ماشین از فلورانس و پیزا فاصله دارد. یک زمین فوتبال پنج نفره نو، زمین تنیس و زمین بسکتبال به مهمانان ارائه می نماید .

منبع: توریسم آنلاین

به "5 هتل در ایتالیا برای عاشقان تناسب اندام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هتل در ایتالیا برای عاشقان تناسب اندام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید