استان هایی که امروز و فردا بارانی می شوند، تهران فردا بارانی ست

به گزارش وبلاگ مویک، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شنبه 16 آذرماه شدت بارش ها در بخش هایی از غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود که آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه در این مناطق را در پی خواهد داشت؛ بنابراین هموطنان مراقب باشند.

استان هایی که امروز و فردا بارانی می شوند، تهران فردا بارانی ست

ایرنا:فریبا گودرزی اضافه کرد: امروز بارش ها در نیمه غربی است و شدت بارش ها در بخش هایی از نیمه جنوبی غرب از جمله بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و جزایر خلیج فارس به شکل باران و گاهی رعد و برق خواهد بود اما در چهارمحال و بختیاری، لرستان، جنوب اصفهان، همدان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بارش ها به شکل برف رخ می دهد که شدت خواهد داشت.

وی گفت: فردا در بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت، در واقع این سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور تقویت می گردد و فردا شدت بارش ها برای شمال فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان مرکزی و قزوین خواهد بود. از بعدازظهر فردا به تدریج از نیمه غربی از میزان بارش ها به تدریج کاسته می گردد و بارش ها به سمت نیمه شرقی کشیده می گردد.

گودرزی ادامه داد: اواخر وقت شنبه هم این سامانه از شمال شرق خارج می گردد اما سامانه بعدی از اواخر وقت یکشنبه و طی روز دوشنبه از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور می گردد و در بخش هایی از مناطق جنوبی و قسمت هایی از شرق بارندگی خواهیم داشت.

تهران بارانی می گردد

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: آسمان تهران امروز ابری و بعدازظهر بارش باران و وزش باد خواهد داشت، فردا نیز هوای پایتخت بارانی است. کمینه دمای امروز تهران 8 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به 12 درجه بالای صفر می رسد.

گودرزی گفت: کرمان با دمای 2 درجه زیر صفر و بندرعباس 29 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

منبع: توریسم آنلاین

به "استان هایی که امروز و فردا بارانی می شوند، تهران فردا بارانی ست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان هایی که امروز و فردا بارانی می شوند، تهران فردا بارانی ست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید