اعطای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای مقاطع مختلف

به گزارش وبلاگ مویک، وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای نیم سال اول ترم مهر 1402-1401 برای مقاطع مختلف ارائه می گردد.

اعطای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای مقاطع مختلف

وام شهریه دانشجویان به وسیله صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و فناوری، برای نیم سال اول ترم مهر 1402-1401، با امکان بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل (یا انتها سنوات مجاز تحصیل) و اقساط 60 ماهه با سود 4 درصد، برای مقاطع مختلف به توضیح زیر ارائه می گردد:

مبالغ وام شهریه برای مقاطع کاردانی و کارشناسی 1 میلیون و 500 هزار تومان است بعلاوه برای کارشناسی ارشد 3 میلیون تومان ارائه می گردد البته برای مقطع دکتری تخصصی 6 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

دانشجویانی که در هر مقطع تحصیلی برای اولین مرتبه تقاضای این وام را دارند، حتما باید تعهد محضری دهند و اصل فرم سند تعهدنامه محضری، مدارک ضامن (حکم استخدامی وکسر ازحقوق ضامن)، کپی شناسنامه، کارت ملی دانشجو و ضامن یا ضامنین را به صندوق رفاه این واحد دانشگاهی تحویل دهند.

توجه داشته باشید که تایید و دریافت این وام ممکن است چندماه طول بکشد و می توانید برای تسویه شهریه متغیر واحد های اخذ شده در ترم جاری یا شهریه ترم های آینده از آن استفاده کرد.

بعلاوه در صورت فراهم شدن اعتبار لازم، دانشجویان می توانند در هر ترم تحصیلی از این تسهیلات استفاده نمایند. زمان و مهلت ثبت نام، به زودی به وسیله همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

وبلاگ مویک علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعطای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای مقاطع مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای مقاطع مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید