امضای 8 رئیس جمهور و 8 بانوی اول آمریکا گم شد!

به گزارش وبلاگ مویک، کارل اسفرازا آنتونی، مورخ آمریکایی امضای 8 رئیس جمهور و 8 بانوی اول را روی یک کارت جمع آوری نموده بود، اما هفته گذشته آن را در واشنگتن از دست داد.

امضای 8 رئیس جمهور و 8 بانوی اول آمریکا گم شد!

به گزارش وبلاگ مویک، آخرین باری که کارل اسفرازا آنتونی آنچه را که او می گوید با ارزش ترین چیزی که دارد را دید، پشت میز گوشه ای در کافه ای در واشنگتن نشسته بود و منتظر بود تا سوپ نودل اودون برسد.

آقای آنتونی، مورخ خانواده های ریاست جمهوری، به تازگی از انجمن تاریخی کاخ سفید آمده بود، جایی که کارت حکاکی شده ای را از دستیار جیل بایدن، بانوی اول، گرفته بود که سال گذشته آن را امضا نموده بود و با وعده امضای شوهرش آن را در کاخ سفید نگه داشته بود.

آنتونی سه دهه را صرف جمع آوری امضای روسای جمهور و بانوان اول روی کارت نموده است که تصویری از رواق شمالی کاخ سفید روی آن حک شده است. با اضافه شدن امضای جو بایدن، این کارت اکنون دارای امضای 8 رئیس جمهور و 8 بانوی اول بود. با این حال آنتونی نتوانسته بود امضایی از دونالد ترامپ رئیس جمهور قبلی آمریکا بگیرد.

آنتونی پشت میز کافه ای روبروی میدان لافایت نشسته بود، پوشه ای را که کارت در آن قرار داشت را باز کرد و کارت را که داخل یک جلد پلاستیکی نازک بود برداشت و از آن عکس گرفت. او این عکس را برای برادران و خواهرانش ارسال کرد. خواهرش در پاسخ گفت: آن را در جای امنی نگه داری کن.

بعد از ناهار، آنتونی پوشه را در دست گرفت و کمتر از یک مایل به اتاق هتل خود برگشت. او رفت تا کارت را ببیند، اما متوجه شد که از بین رفته است فقط روکش پلاستیکی و پوشه به جای مانده است.

آنتونی در مصاحبه ای در روز سه شنبه، درست بیش از یک هفته پس از اینکه کارت را از دست داد گفت: چطور ممکن است این اتفاق بیفتد؟ مغزم منفجر شد.

آنتونی گفت که او هرگز این مجموعه را ارزیابی ننموده است و هرگز به فروش آن فکر ننموده بود، زیرا قصد داشت به اضافه کردن امضا به آن ادامه دهد. او گفت که ارزش آن عمدتاً احساسی بود.

وی گفت که امضا ها نمادی از سخت کوشی و روابط شخصی او با روسای جمهور و همسرانشان بود. آنتونی گفت: با توجه به گستره مسائل بسیاری که مردم دارند، سعی می کنم درباره اش بردبار باشم، اما بسیار خردکننده است. باید کلمه ای برای توصیف آن چیز های عجیب و غریبی که در نتیجه پیش پا افتاده ترین پیچیدگی های مکانیکی زندگی برای ما اتفاق می افتد وجود داشته باشد.

برایان کاتنز، یک ارزیاب که در دست نوشته ها، کتاب های کمیاب و اسناد تاریخی تخصص دارد، گفت که یک عکس رنگی با امضای چهار رئیس جمهور - جرالد فورد، جیمی کارتر، جورج اچ. بوش و بیل کلینتون - و بعلاوه شش بانوی اول در ساتبی در سال 2020 به قیمت 9375 دلار فروخته شدند.

کاتنز گفت، کارت آقای آنتونی احتمالاً ارزشمندتر بود، زیرا بعضی از روسای جمهور مرده اند. او گفت: این قطعه شگفت انگیزی از تاریخ آمریکاست که ممکن است برای همواره از بین برود.

آنتونی گفت که کارت حکاکی شده را در اواسط دهه 1990 خریده است و فقط امضای رئیس جمهور رونالد ریگان روی آن بود. سپس آن را به امضای نانسی ریگان، که برای او به عنوان سخنرانی نویس کار نموده بود، امضا کرد.

کلینتون ها آن را در سال 2001 در کاخ سفید امضا کردند. فورد ها در اواخر همان سال زمانی که آقای آنتونی با آن ها در کالیفرنیا بازدید کرد، آن را امضا کردند.

جورج اچ دبلیو. بوش و باربارا بوش، آن را با امضا کردند و باربارا طی یادداشتی آنتونی را به خاطر جمع آوری امضا های نامرتب مورد سرزنش قرار داد.

جورج دبلیو بوش و لورا بوش آن را طی مصاحبه مشترکی که با آنتونی در دفتر بیضی در سال 2004 انجام دادند، امضا کردند.

در سال 2009، یکی از دستیاران دفتر مطبوعاتی میشل اوباما کارت را از آنتونی در دروازه کاخ سفید گرفت و آن را به طبقه بالا به جایی که اوباما ها در حال صرف شام بودند بردند و سپس اوباما و همسرش آن را امضا کردند.

او گفت که پس از گرفتن کارت که جو بایدن آن را امضا نموده بود در 24 اوت، از خیابان به سمت Teaism رفت. او گفت که پوشه را به آرامی نگه داشته بود، مراقب بود کارت داخلش له نگردد.

پس از ناهار، او به سمت کلیسای سنت جان رفت. هوا گرم بود و او برای استراحت توقف کرد. او سپس به میدان مک فرسون رفت و در آنجا توقف کرد تا از مجسمه سوارکاری جیمز بی مک فرسون، ژنرال عکس بگیرد. او گفت، ممکن است کارت امضا شده آنجا گم شده باشد.

وقتی به اتاق هتلش برگشت، دوباره رفت تا کارت را مشاهده کند، اما خبری از آن نبود. فوراً برگشت تا مسیری که پیاده حرکت نموده را بازرسی کند. او با کارمندان Teaism و با یک مرد بی خانمان صحبت کرد. او گفت که کارگران کلیسای سنت جان فیلم های امنیتی را آنالیز کردند. هیچ کس کارت را ندیده بود.

آنتونی ویدیویی درباره مجموعه گمشده خود در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر کرد، به این امید که بتواند یاری کند.

او گفت که برای بازگرداندن آن جایزه نیز مشخص نموده است، اگرچه از بیان اندازه آن خودداری کرد. او هنوز امیدوار است که ممکن است پیدا گردد.

آنتونی می گوید که فکر می کنم با گم کردن آن خودم احساس بهتری نسبت به دزدیده شدنش دارم؛ و به خودم یادآوری می کنم که مردم انواع چیز های با ارزش را از دست می دهند، از جمله عزیزانشان در سیل و آتش سوزی. من فکر می کنم، در نهایت، در یک سطح مشخص، این فقط یک تکه کاغذ بود که روی آن امضای افرادی بود که ارزش ذاتی بیش از هیچ یک از ما نداشتند و ندارند.

منبع: فرارو

به "امضای 8 رئیس جمهور و 8 بانوی اول آمریکا گم شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای 8 رئیس جمهور و 8 بانوی اول آمریکا گم شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید