ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توییتر شد

به گزارش وبلاگ مویک، خبرنگاران- ایلان ماسک، رئیس تسلا بیان کرد که 9.2 درصد از سهام توییتر را به ارزش نزدیک به 3 میلیارد دلار خریداری نموده است و این اقدام، وی را به بزرگترین سهامدار سایت میکروبلاگینگ تبدیل کرد و باعث افزایش بیش از 27 درصدی سهام این شرکت شد.

ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توییتر شد

به گزارش وبلاگ مویک، کاربر پرکار توییتر، از زمان پیوستن به این سایت در سال 2009 بیش از 80 میلیون دنبال نماینده دارد و با پیغام های گاه به گاه کوتاه و جنجالی خود تاثیرات قابل توجهی بر بازارهای اقتصادی می گذارد.

پیش از این ماسک از هواداران خود خواست تا نظراتشان را در خصوص آزادی بیان در توییتر ابراز نمایند. ماسک فکری جدی برای ایجاد یک پلتفرم رسانه اجتماعی تازه می نماید و تعهد توییتر به آزادی بیان را زیر سوال می برد.

نتایج سه ماهه اخیر توییتر و اضافه شدن کاربران کمتر از حد انتظار، سوالاتی را در خصوص منظره رشد آن ایجاد نموده است حتی اگر پروژه های بزرگی مانند اتاق های گفت وگوی صوتی و خبرنامه ها را برای سرانجام دادن به رکود طولانی مدت دنبال کند.

به نقل از چاینا نیوز، معین شده است که ماسک دارای 73.5 میلیون سهام توییتر است.

سهام توییتر با این خبر افزایش یافت و با 27.1 درصد افزایش به 49.97 دلار رسید. این سهام که در 12 ماه گذشته تا سرانجام روز آدینه 38 درصد کاهش یافته بود، روز دوشنبه 8.38 میلیارد دلار به ارزش بازار خود اضافه نمود که اکنون به 39.3 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توییتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توییتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید