بستری 74 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش وبلاگ مویک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 74 بیمار نو مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 74 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل

وبلاگ مویک اردبیل - علی محمدیان گفت: با بستری 74 بیمار تازه کرونایی در 24 ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 288 بیمار رسید و طی این مدت خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می گوید: در حال حاضر 48 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. بعلاوه خوشبختانه 44 بیمار در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

به گفته محمدیان، تزریق 2 میلیون و 64 هزار و 301 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تزریق شده است که از این تعداد، 933 هزار و 207 دُز مربوط به مرحله اول، 818 هزار و 174 دُز مربوط به مرحله دوم و 312 هزار و 920 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

او گفت: براساس آخرین شرایط اعلام شده به وسیله وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان مشگین شهر در شرایط قرمز، شهرستان های اردبیل، پارس آباد، سرعین، نیر و اصلاندوز در شرایط نارنجی، شهرستان های خلخال، بیله سوار، گرمی، کوثر و نمین در شرایط زرد قرار دارند.

ح

وبلاگ مویک اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بستری 74 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 74 بیمار تازه مبتلا به کرونا در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید