بسته الحاقی هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مویک، شرکت تفریح های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیو گریلا گیمز (Guerrilla Games) در جریان رویداد گیم اواردز 2022 از بسته الحاقی نو سواحل سوزان (Burning Shores) برای بازی هورایزن: غرب ممنوعه (Horizon Forbidden West) رونمایی کرد.

بسته الحاقی هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 معرفی گردید

این بسته الحاقی قرار است در تاریخ 19 آوریل 2023 عرضه گردد. در حالی که بازی هورایزن: غرب ممنوعه هم برای پلی استیشن 4 و هم برای پلی استیشن 5 عرضه شده است اما این بسته الحاقی به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 5 توسعه داده شده و فقط برای این کنسول عرضه خواهد شد.

استودیو گریلا گیمز درباره این بسته الحاقی می گوید: امروز ما از معرفی بسته الحاقی Burning Shores برای بازی Horizon Forbidden West هیجان زده شده ایم؛ جایی که اِیلوی در بیابان های رام نشده لس آنجلس که حالا به یک مجمع الجزایر آتشفشانی خطرناک تبدیل شده است، در پی برطرف یک تهدید شوم است. او به یک منطقه خطرناک نو در جنوب سرزمین های قبیله Tenakth سفر خواهد نمود که شامل یک خط داستانی متقاعد کننده از جایی است که داستان Horizon Forbidden West به خاتمه رسید. شخصیت های نو، ماجراجویی ها و موارد دیگر از چیزهایی است که می توانید در این بسته الحاقی منتظر آن باشید. ما مشتاقانه منتظریم به زودی با شما بعضی از جزئیات دیگر این بسته الحاقی را به اشتراک بگذاریم!

آن ها در ادامه توضیحات خود بیان کردند: منظره خلاقانه ما برای The Burning Shores یک توسعه دهنده یا بسته الحاقی جاه طلبانه است که اِیلوی را به ویرانه های لس آنجلس خواهد برد. این شهر بیش از حد بزرگ و درهم شکسته است که می توان آن را به طور کامل به وسیله آب کشف یا با استفاده از یک Sunwing بر آسمان های آن پرواز کرد. با این حال، یک تهدید بزرگ در سایه های آن نهفته است که اِیلوی باید با استفاده از تمام مهارت ها و توانایی های خود بر آن غلبه کند. ما برای رسیدن به این منظره بزرگ از نظر فنی و خلاقانه، تصمیم سختی گرفته ایم تا تمام کوشش خود را روی توسعه یک تجربه فوق العاده به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 متمرکز کنیم. از همه هواداران فوق العاده خود به خاطر تمام عشق و حمایتی که از بازی به عمل آوردند، تشکر می کنیم. ما در پی این هستیم که در آینده چیزهای بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.

بازی Horizon Forbidden West در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی هورایزن فوربیدن وست برای پلی استیشن 5 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید