برترین بیمه خودرو را چگونه بخریم؟

به گزارش وبلاگ مویک، تمامی دارندگان خودرو آشنایی کلی با انواع بیمه نامه برای خودرویشان را دارند. اما این که در چه زمانی بهتر است از کدام بیمه استفاده نمایند و چه بیمه نامه ای برترین پوشش ها را برای فرد بیمه گذار فراهم می نماید موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برترین بیمه خودرو را چگونه بخریم؟

چرا باید ماشینمان را بیمه کنیم؟

با توجه به اجباری شدن قانون بیمه شخص ثالث همه دارندگان خودرو باید بیمه شخص ثالث داشته باشند که در زمان خسارت بتوانند جبران خسارات رخ داده را به وسیله بیمه نامه ها انجام دهند.

اما بعضی از خسارات هستند که برای جبران آنها باید بیمه نامه کامل تری را داشته باشیم. از جمله :

سرقت خودرو

آسیب به بدنه خودرو

هزینه های تعمیر خودرو برای مواقعی که که خودمان مقصر حادثه باشیم. و ….

که این خسارات به وسیله بیمه بدنه قابل جبران می باشد. شناخت کامل از شرایط انواع بیمه ها می توانیم برترین بیمه نامه را انتخاب و خریداری نماییم.

پوشش های مهم برای خودرو

با توجه به شرایط بیمه نامه ها می توان گفت انتخاب شرکت درست با پوشش های مناسب می تواند گزینه مهم در جبران خسارت شما باشد. از این رو باید شناخت کامل نسبت به پوشش های بیمه نامه بدنه داشته باشیم تا بتوانیم برترین بیمه بدنه را انتخاب و خریداری کنیم. در لینک زیر می توانید شرایط برترین بیمه بدنه را آنالیز نمایید.

https://bimetime.com/blog/best-car-insurance/

بیمه شخص ثالث چیست؟

بیمه شخص ثالث بیمه نامه ای است اجباری که تمامی دارندگان وسایل نقلیه به صورت اجباری باید این بیمه نامه را برای جبران خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را تهیه کنند.

راننده مقصر با این بیمه نامه خسارات وارد شده به سایر افراد ثالث را جبران می کند. خود راننده مقصر حادثه نیز در بیمه شخص ثالث تحت پوشش می باشد.

در خرید بیمه شخص ثالث به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای این که بتوانیم پوشش مناسب در بیمه شخص ثالث داشته باشیم باید به چند نکته توجه کنیم:

1-پوشش مالی مناسب در بیمه ثالث تهیه کنیم

با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و بالتبع بالا رفتن هزینه های تعمیر خودرو در تصادفات بهتر است که پوشش مالی مناسبی را انتخاب کنیم.

2-بیمه نامه یکساله بخریم

بیمه نامه های کوتاه مدت در بیمه شخص ثالث می تواند هم از لحاظ هزینه به صرفه نباشند ، چراکه بیمه نامه کوتاه مدت از بیمه نامه یکساله گران تر است. و هم این که ممکن است در اثر فراموشی تاریخ تمدید بیمه کوتاه مدت در زمان خسارت به مشکل بخوریم.

بیمه بدنه چیست؟

علاوه بر پوشش های بیمه شخص ثالث، در مواقعی احتیاج به پوشش هایی داریم که جبران سایر خسارات پیش آمده را برای ما انجام دهد. در واقع بیمه نامه بدنه دارای پوشش هایی می باشد که حتی مقصر حادثه نیز می تواند از این بیمه نامه استفاده نماید.

خرید برترین بیمه خودرو را چگونه انجام دهیم؟

برای خرید برترین بیمه برای خودرو باید چند نکته مورد توجه شما باشد:

1-این که کدام شرکت بیمه بیشترین همراهی را در پرداخت خسارت دارد؟

2-کدام شرکت واحد خسارت سیار دارد؟

3-کدام شرکنت بیمه در کنار پوشش های مناسب قیمت مناسب دارد؟

4-میزان رضایت بیمه گذاران این شرکت از نحوه پرداخت خسارت و …چگونه بوده است؟

استعلام و خرید آنلاین برترین بیمه خودرو از بیمه تایم

برای مقایسه قیمت بیمه ثالث و بیمه بدنه انواع شرکت های بیمه می توانید به سامانه بیمه تایم مراجعه نموده و بعلاوه به یاری کارشناسان بیمه تایم از نحوه خسارت دهی شرکت های بیمه آگاه شوید. مقایسه و خرید آنلاین بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث و سایر رشته های بیمه ای به وسیله مراجعه به سایت BimeTime.com امکان پذیر می باشد.

منبع: فوت و فن

به "برترین بیمه خودرو را چگونه بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بیمه خودرو را چگونه بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید