خودرو

راهنمای ایرانگردی؛ معرفی مقاصدی مناسب برای ایرانگردی

برای آغاز ایرانگردی می توانید شهرها و مقاصدی را انتخاب کنید که طبیعت بسیار زیبا و بکری دارند یا اینکه مطابق با سلیقه خود مقاصد تاریخ گردی را در اولویت قرار دهید.

20 اسفند 1402

رنگ این خودروها از یک سوسک الهام گرفته شده است! ، عکس

یکی از نمایندگی های بنتلی در هند، پنج مدل را به صورت جداگانه از طریق بخش مولینر این برند سفارش داده و مجموعه ای به نام نسخه Opulence را ایجاد کرده است.

17 اسفند 1402

جا به جایی بالغ بر 3 میلیون مسافر در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از جا به جایی بالغ بر سه میلیون مسافر طی 11 ماهه امسال در استان اطلاع داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد هشت درصدی برخوردار بوده است.

14 اسفند 1402

با این گنج بزرگ آمریکا جای چین را می گیرد

عناصر معدنی کمیاب، موادی هستند که برای گوشی های هوشمند، خودروهای هیبریدی و فناوری نظامی بسیار مهم هستند. کشف 2.34 میلیارد تن مواد معدنی کمیاب، می تواند آمریکا را به قطب مواد معدنی کمیاب تبدیل کند جایگاهی که اکنون در اختیار چین است.

22 بهمن 1402

جشنواره وارا در ژاپن ، جزئیات

جشنواره وارا در ژاپن سالانه به خاطر مجسمه های شگفت انگیز و هنر بی وصف این سرزمین برگزار می شود. هنرجویانی که قصد بازدید از آثار به یاد ماندنی و غول پیکر را دارند از دیدنی های این جشنواره، غافل نمی شوند. به طور کلی هنر وارا در این کشور به اقتصاد و جذب گردشگران...

12 بهمن 1402

زیباترین جزایر یونان ، سرزمین زیبایی ها!

زیبایی شگفت انگیز جزایر یونان، تمایز خیال را از واقعیت برای ما سخت می کند! تعداد جزایر کوچک و بزرگ یونان که در امتداد خط ساحلی پراکنده شده اند، حدودا بین 1200 تا 6000 عدد متغیر است و از این تعداد، 227 مورد از آن ها مسکونی هستند. هرکدام از این جزیره ها جذابیت...

4 بهمن 1402

Jackery از چادر مسافرتی عجیب خود رونمایی کرد؛ چادری با امکان فراوری برق

شرکت جکری (Jackery) به تازگی از یک چادر مسافرتی با امکان فراوری برق رونمایی نموده و قرار است در نمایشگاه CES 2024 هم به صورت مفهومی آن را به نمایش بگذارد.

17 دی 1402

6 تفریح دریایی که در کیش نباید آن ها را از دست داد

جزیره زیبای کیش با داشتن سواحلی آرام و رویایی، دریایی شفاف با آب های نیلگون، جاذبه های گردشگری متعدد و تفریحات آبی فراوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران ایرانی است. بسیاری از خانواده ها برای گذران یک تعطیلات مفرح و هیجان انگیز جزیره کیش را به...

19 آذر 1402

عدد نجومی مطالبات قطعه سازان از خودروسازان ، خودروساز قطعه را گران می خرد

نشست تخصصی آنالیز رابطه قطعه سازان و خودروسازان همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه سازان کشور، مهرداد معلمان مدیرعامل سازه گستر سایپا و عبدالله توکلی مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت در مورد اندازه...

7 آذر 1402

5 هتل در ایتالیا برای عاشقان تناسب اندام!

گردشگران نسل تازه می گویند ورزش بخش مهمی از تعطیلات آنها است. این 5 هتل در ایتالیا با احتیاج گردشگران نسل تازه به روز شده اند.

13 آبان 1402

خرابی وایر چه نشانه هایی دارد؟ ، هر آنچه درباره خرابی وایر باید بدانید

وایر تجهیزی است که برق را از کوئل به سر شمع انتقال می دهد. وایر در موتورهای درون سوز بنزینی و گازسوز نقش مهمی دارد و خرابی یا اختلال کارکرد آن باعث مختل شدن کارکرد کامل موتور می گردد. اما نشانه های خرابی وایر چیست و چه زمانی آن را تعویض کنیم؟

9 مهر 1402

11 جشنواره ژاپن

ژاپن میزبان بیش از 200000 جشنواره محلی در طول سال است. این جشنواره ها و فستیوال ها گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به توکیو، کیوتو یا سایر شهرهای این کشور می کشانند. جشنواره های ژاپن یکی از بهترین مکان ها برای چشیدن مجموعه ای باورنکردنی از غذاهای بی نظیر...

29 شهریور 1402

رکورد دنیا به شکلی باورنکردنی شکست، صفر تا صد کمتر از یک ثانیه!

ایسنا نوشت: یک خودروی برقی ویژه که به وسیله گروهی از دانشجویان سوئیسی ساخته شده است توانست رکورد دیوانه واری از خود بر جای بگذارد و با رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از یک ثانیه رکورد دنیا را جابجا کند.

22 شهریور 1402

جیکو زیرمجموعه تازه چری به خاورمیانه می آید

اگر از علاقه مندان به بازار خودرو های SUV باشید، ممکن است برند JAECOO را بشناسید؛ برندی که در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شانگ های در 18 آوریل امسال معرفی گردید و توجه گسترده رسانه های جهانی را به خود جلب کرد. JAECOO که از بیش از یک دهه سرمایه گذاری...

21 شهریور 1402

تغییرات اساسی در طرح ترافیک تهران ، جزییات عوارض ورود به محدوده طرح را بخوانید

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از تصویب طرح ترافیک تازهی اطلاع داد و گفت: طول و مدت سفر ملاک عمل محاسبه عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک تازه است

20 شهریور 1402

معاون رئیسی: تسلا را آورده ایم باز کردیم؛ الهام می گیریم، کپی نمی کنیم

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه تسلا را آورده ایم باز کردیم گفت که الهام می گیریم، کپی نمی کنیم.

11 شهریور 1402

رویترز: چه اتفاقی افتاد که فراوری تویوتا در ژاپن متوقف شد؟

شفقنا: به نقل از رویترز، به علت شکست سیستم کامپیوتری که سفارشات قطعات خودرو را پردازش می نماید شرکت موتور تویوتا با اختلال عظیمی در فراوری خود روبرو شده است.

8 شهریور 1402

برترین بندهای گلکسی واچ 6 کلاسیک؛ 12 مدل برای کاربران خوش ذوق

گلکسی واچ 6 کلاسیک، یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی پرچم دار سامسونگ است که ماه گذشته وارد بازار ساعت های هوشمند شد و به لطف تغییرات مجذوب کننده و قابلیت های پیشرفته ای دارد، توانست نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. اگر شما قصد خرید این ساعت هوشمند...

7 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 29 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت پژو پارس ساده در بازار آزاد امروز یکشنبه 29 مرداد 475 میلیون تومان است. یکی از مقرون به صرفه ترین سواری های صفرکیلومتر ایرانخودرو در بازار به شمار میرود و به جز آن، پژو 206 تیپ 2 و رانا پلاس هم کمتر از 500 میلیون خریدوفروش می شوند.

29 مرداد 1402

ببینید : مرتفع ترین آبشار چشمه ای دنیا در ایران ، فیلم

خبرنگاران: تصور کنید صدها چشمه که به سمت پایین سرازیر می شوند و یکی از زیباترین آبشارهای ایران را ایجاد نموده اند. در نهایت هم در امتداد مسیر آبشار یک رودخانه تشکیل شده که برای آبیاری باغات اطراف از آن استفاده می گردد.

24 مرداد 1402
تعداد: (154)