برترین رستوران های گرگان

به گزارش وبلاگ مویک، رستوران های گرگان، با برترین غذاهای محلی، فست فود و غذاهای اصیل ایرانی، میزبان مهمانان این شهر دیدنی و زیبا است.

برترین رستوران های گرگان

گرگان، یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران است. علاوه بر طبیعت بی نظیری که در گرگان توجه گردشگران و مسافران را جلب می نماید، این شهر و به طور کلی شمال کشور، به خاطر غذاهای لذیذ محلی، محبوب مسافران است. اگر برای سفر به گرگان برنامه ریزی می کنید و تصمیم دارید تا در این شهر، به رستوران های مختلف سر بزنید و بهترین غذاهای محلی را نوش جان کنید، می توانید یکی از رستوران های زیر را انتخاب کنید.

رستوران در بلوار ناهارخوران

بسیاری از مسافران گرگان، این شهر را به جنگل ناهارخوران می شناسند؛ این منطقه جنگلی در چهار کیلومتری جنوب شهر گرگان واقع شده است و به خاطر زیبایی های طبیعی فوق العاده اش، هواداران بسیاری دارد. بیشتر غذاخوری های معروف گرگان، در همین بلوار قرار دارند، اما باید توجه کنید که همه آن ها، رستوران های خوبی نیستند؛ یا قیمت گرانی دارند یا کیفیت آن ها مطلوب نیست. یکی از بهترین رستوران های این بلوار، رستوران عمارت است؛ رستورانی شناخته شده و محبوب با کیفیت عالی غذا.

رستوران عمارت

رستوران عمارت یکی از شیک ترین رستوران های گرگان است. علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت غذای این رستوران نیز مطلوب است. معماری این رستوران به سبک مراکشی است و با الهام از مسجد الحمرا ساخته شده است. منوی رستوران عمارت، بسیار مفصل است و علاوه بر انواع غذاهای سنتی، انوع و اقسام کباب نیز دارد. منوی غذای دریایی و فست فود، بخش دیگری از غذاهای این رستوران را تشکیل می دهد. هر نوع غذایی که دوست داشته باشید، از فسنجان و ماهیچه تا میگو پفکی، پاستای آلفردو و شنیتسل مرغ در این رستوران با بهترین طعم و کیفیت سرو می گردد.

  • آدرس رستوران عمارت : گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت 28، بین شهریور3 و 5

رستوران بارانک گرگان

در رستوران بارانک انواع غذاهای ایرانی و سنتی و انواع فست فود سرو می گردد؛ از غذاهای اصیل ایرانی مثل کباب، دیزی و میرزاقاسمی گرفته تا انواع ساندویچ، پیتزا و لازانیا. کشک و بادمجان مخصوص گرگانی، یکی از بهترین غذاهای منوی این رستوران است که تا مدت ها عطر و طعم بی نظیر آن را فراموش نخواهید کرد.

  • آدرس : بلوار ناهار خوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار

فست فود چین دکا

فست فود چین دکا با 35 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین فست فودهای گرگان است. افراد بسیاری در دوره های مختلف زندگی، مشتری این فست فود بوده اند و اکنون این غذاخوری برایشان نوستالژیک است. چیزبرگر، سوپ و سیب زمینی های چین دکا فوق العاده است. قبل از ساعت ده شب برای رفتن به این فست فود برنامه ریزی کنید تا با درهای بسته روبرو نشوید.

فست فود 444

فست فود 444 به خاطر برگرهایش معروفیت دارد، البته اگر برگر نخواستید، مغز و زبان نیز در این فست فود سرو می گردد. بعد از بیرون آمدن از فست فود می توانید از غرفه های بلوار، چای دارچین و باقالی داغ بخورید.

اکبرجوجه گرگان

اکبر جوجه این روزها در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد، اما سر زدن به رستوران اکبر جوجه در شمال، صفای دیگری دارد. سفر به شمال انگار بدون آن چیزی کم دارد. بهترین جوجه و مرغ ترش را در این رستوران نوش جان کنید. فضای عالی و کارکنان خوب از ویژگی های این رستوران است. زمان انتظارتان بسیار کوتاه خواهد بود.

  • آدرس اکبرجوجه گرگان: گرگان، ابتدای کمربندی

بهشت هیرکان گرگان

مجموعه بهشت هیرکان، یک مجموعه مجهز و کامل است که در چند سال اخیر، توجه مسافران و شهروندان را به خود جلب نموده است. با هرسلیقه و ذائقه ای که به این مجموعه سر بزنید، غذای موردعلاقه تان را پیدا می کنید. از انواع فست فود گرفته تا غذاهای ایرانی. چایخانه و کافی شاپ نیز در این مجموعه تفریحی وجود دارد.

  • آدرس: ضلع جنوبی میدان ناهار خوران مجموعه پذیرایی هیرکان

رستوران و مرکز تفریحی باباطاهر گرگان

دکوراسیون و فضای عالی در کنار کیفیت عالی غذاها باعث شده که نام این رستوران در میان بهترین رستوران های شهر جای بگیرد. چشم اندازهای اطراف این رستوران با وجود درختان بلوط و کوهستان جنگلی، در کنار طعم لذیذ غذاها، تجربه ای فراموش نشدنی از غذا خوردن در این رستوران را برای مهمانان رقم می زند. رستوران گردان باباطاهر، فضایی رمانتیک و آرام دارد و برای گذراندن لحظات سفر خانوادگی، بسیار مناسب و ایدئال است.

  • آدرس : جهت ناهار خوران، خیابان ولیعصر

رستوران سید مسعود گرگان

رستوران سید مسعود یکی از بهترین رستوران های شهر است و در منطقه خوش آب و هوای ناهارخوران واقع شده است. مشهورترین غذای منوی این رستوران، شیشلیک است که نباید آن را از دست بدهید.

  • آدرس : بلوار ناهار خوران، کلیومتر 4، نبش پل سید مسعود

کباب دنده در گرگان

چند سالی است که کباب دنده به یکی از غذاهای محبوب در گرگان تبدیل شده است و مغازه های متعددی، به عرضه دنده کبابی تازه و لذیذ مشغول هستند. در فلکه کریمی گرگان، مغازه های جگرکی بسیاری وجود دارد که کباب دنده نیز دارند. خوش گوشت و کباب یونانی نیز در این جگرکی ها پیدا می گردد.

رستوران شکوه دریا

رستوران شکوه دریا یکی از بهترین رستوران های شهر برای امتحان کردن عطر و طعم بی نظیر غذای خانگی است. نظر مستر تیستر را در خصوص این رستوران بخوانید:

این رستوران وسط پارک شهر بود و در جوار موزه گرگان قرار داشت. رفتیم داخل رستوران. دیزاین اش خیلی ساده بود و بوی ماهی کل رستوران رو برداشته بود. به نظرم باید رو تهویه رستوران یه اندازه کار کنن تا بهتر بشه. یه یخچال نیز بود که پر از سبزیجات سرخ شده بود. انار دون شده، سبزی پلو، بادمجون کبابی، خوراک میگو، باقالی قاتق و... همه به سبک با سلیقه ای تو یخچال چیده شده بود. آشپزها نیز همه خانم بودن و کاملا حس خونه بهت دست می داد. نوشیدنی آب، کوکا، دوغ و ایستک آوردن و سر میز چیدن. استارتر نیز سالاد فصل و ماست کم چرب آوردن. تو منو، غذای روزانه نیز داشتن که شنبه ها فسنجون، یه شنبه سبزی پلو با گوشت، دوشنبه ها خوراک گردن با پلو سفید، سه شنبه ساک که یه نوع آشه که توش اسفناج، نخود و گوشت داره و یکی از قدیمی ترین غذاهای گرگانه با مرغ پلو گرگانی داده می شد. چهارشنبه چلو خورشت آلو با مرغ و قرمه سبزی و پنجشنبه نیز چلو کباب کوبیده، جوجه کباب و اکبر جوجه داشتن. اگر گرگان بودم، هر روز اینجا بودم چون واقعا ارزون و باکیفیت بود غذاشون. برامون ماهی سفید، کپور و قزل آوردن. باقالی قاتوق نیز که معرکه بود و با ماهی خیلی خوشمزه می شد. زرشک پلو با مرغ نیز بی نظیر بود و واقعا چسبید. ماهی با نارنج بی نظیر بود و نوع طبخش عالی بود. سبزی پلو که بوی عطر سبزی و سیر می داد و هر قاشق رو که می زدم عشق می کردم. قیمت ها نیز خیلی کم بود.

  • آدرس: میدان وحدت (شهرداری)، پاسداران، پارک شهر
منبع: کجارو / سیری در ایران / mrtaster.com / pintapin.com

به "برترین رستوران های گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید