تبدیل بلوار پاک نژاد به پیاده راه به شرط جمع آوری کارگاه

به گزارش وبلاگ مویک، بلوار شهید پاک نژاد محدوده میدان صنعت تا بلوار شهید دادمان با اجرای تغییراتی پیاده راه می گردد.

تبدیل بلوار پاک نژاد به پیاده راه به شرط جمع آوری کارگاه

به گزارش وبلاگ مویک، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه 2 دراین باره گفت: مجوز دائم بسته شدن راستا شمال به جنوی بلوار پاک نژاد هشتم مهر سال 1399، به وسیله سازمان حمل ونقل صادر و پیش بینی شد تا این راستا به پیاده راه تبدیل گردد. به همین علت پیشنهاد اجرای این طرح چندی پیش مطرح شد.

محمدحسین کریمی ساماندهی فضاهای شهری به گونه ای که در آن مداخله وسایل نقلیه کاهش یافته یا کاملاً حذف گردد و تبدیل این فضاها به مکان هایی با بالاترین نقش اجتماعی را به عنوان تعریف پیاده راه عنوان نمود و اضافه کرد: طول بلوار از میدان صنعت تا بلوار شهید دادمان هزارو 500 متر است اما اکنون در بخش هایی از آن کارگاه های مترو واقع شده است که مانع از آغاز پروژه و اجرای طرح می گردد.

او با تأکید بر اینکه چند نشست با مدیرعامل مترو و بازدیدهای مستمر شهردار منطقه 2 برای تسریع در اجرای طرح برگزار نموده ایم، ادامه داد: پس از بازدیدها کارگاه مترو کوچک سازی شد اما همچنان در بعضی محدوده ها کارگاه های بزرگی وجود دارد که در صورت جمع آوری تا انتها سال عملیات تبدیل بلوار به پیاده راه انجام می گیرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه2 گفت: تبدیل بلوار شهید پاک نژاد به پیاده راه می تواند یکی از طرح های پیروز منطقه باشد که در صورت اجرا بخشی از نابه سامانی های فعلی معبر برطرف می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تبدیل بلوار پاک نژاد به پیاده راه به شرط جمع آوری کارگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل بلوار پاک نژاد به پیاده راه به شرط جمع آوری کارگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید