پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان برای تحویل حضوری خودرو

به گزارش وبلاگ مویک، با توجه به محدودیت های موجود در ناوگان حمل و نقل جاده ای، به مشتریان پیشنهاد می کنیم تا خودرو را در سایت های تولیدی این گروه صنعتی به صورت حضوری تحویل بگیرند.

پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان برای تحویل حضوری خودرو

مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری اطلاع داد.

حمیدرضا چرمچی، با بیان این که طبق برنامه ریزی اجرا شده، برای تحقق هدف عرضه 25 هزار دستگاه خودرو تا انتها هفته جاری توضیح داد: با توجه به محدودیت های موجود در ناوگان حمل و نقل جاده ای، به مشتریان پیشنهاد می کنیم تا خودرو را در سایت های تولیدی این گروه صنعتی به صورت حضوری تحویل بگیرند.

وی اضافه کرد: ایران خودرو به منظور قدردانی از مشتریان برای تحویل حضوری خودروها در هفته جاری، علاوه بر عودت هزینه حمل، مبلغ یک میلیون تومان به عنوان هزینه سفر پرداخت می نماید.

به گفته چرمچی، با توجه به زیرساخت های ایجاد شده، پیشنهاد تحویل حضوری به صورت پیامک به مشتریان اعلام می گردد و متقاضیان با اعلام تمایل خود به وسیله همان سرشماره می توانند در لیست تحویل حضوری قرار گیرند.

وی با اعلام این که در هفته جاری 25 هزار دستگاه آماده عرضه به مشتریان است، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، تعداد تحویل روزانه به بیش از چهار هزار دستگاه خواهد رسید.

مدیر تحویل و لجستیک ایران خودرو گفت: روزهای پنج شنبه و آدینه این هفته، فعالیت های حوزه تحویل خودرو ادامه خواهد داشت

منبع: عصر ایران

به "پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان برای تحویل حضوری خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ایران خودرو به مشتریان برای تحویل حضوری خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید