تصویر پربازدید درخواست عجیب از لیونل مسی ، واکنش فوق ستاره آرژانتینی به رفتار یک تماشاگر وسط زمین فوتبال

به گزارش وبلاگ مویک، ملاقات محبت آمیز تیم های آرژانتین و جامائیکا با یک اتفاق ویژه درخصوص رفتار یکی از تماشاگران با لیونل مسی همراه شد.

تصویر پربازدید درخواست عجیب از لیونل مسی ، واکنش فوق ستاره آرژانتینی به رفتار یک تماشاگر وسط زمین فوتبال

به گزارش وبلاگ مویک آنلاین، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در ملاقاتی محبت آمیز به مصاف جامائیکا رفت و پیروز شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. مسی از ابتدای بازی روی نیمکت نهاده شد چون اسکالونی تصمیم گرفته بود در این بازی تدارکاتی به ستاره تیمش استراحت دهد و در نیمه دوم او را وارد زمین کرد.

  • عکس | چهره لیونل مسی در بازی FIFA23 | تصویری واقعی تر از فوق ستاره آرژانتینی!

این بازیکن در دقیقه 56 وارد زمین شد و پیروز شد در دقیقه 86 و 89 در فاصله سه دقیقه دو گل به ثمر برساند تا پیروزی تیمش در این بازی را تضمین کند و برد شیرینی را در آستانه حضور در جام جهانی 2022 و در آخرین ملاقات تیم ملی آرژانتین پیش از آغاز این رقابت ها به ارمغان بیاورد.

یکی از نکات جالب این بازی، هجوم تماشاگران حاضر در استادیوم به زمین برای تماشا اسطوره محبوب شان در میدان بود که باعث دخالت نیروهای امنیتی شد. آنها امیدوار بودند که بتوانند از نزدیک مسی را ببینند و مانند تمامی تماشاگرانی که وارد زمین می شوند، با او عکسی بگیرند اما یکی از آنها اقدام جالبی انجام داد و با رساندن خودش به این ستاره پاری سن ژرمن، از او خواست که روی پشتش را امضا کند.

این اتفاق مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی نهاده شده و از بامداد امروز تا به حال بارها دست به دست شده است تا به پر بازدیدترین عکس این بازی تبدیل گردد. با این حال، تمامی تماشاگرانی که وارد زمین شده بودند در نهایت با دخالت نیروهای امنیتی از زمین بازی بیرون رفتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر پربازدید درخواست عجیب از لیونل مسی ، واکنش فوق ستاره آرژانتینی به رفتار یک تماشاگر وسط زمین فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر پربازدید درخواست عجیب از لیونل مسی ، واکنش فوق ستاره آرژانتینی به رفتار یک تماشاگر وسط زمین فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید