مسی: بازی کردن در جام جهانی 2026 سخت است

به گزارش وبلاگ مویک، مسی که صحبت هایش درباره بازی نکردن در جام جهانی 2026 بازتاب زیادی داشت، در این باره گفت: چیزی که گفتم، با توجه به سن و سالی که در آن موقع خواهم داشت، طبیعی است. بازی کردن در آن موقع سخت است، ولی همان طور که اخیرا گفتم من فعلا از لحظه حال و زندگی روزمره لذت می برم.

مسی: بازی کردن در جام جهانی 2026 سخت است

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین نسبت به بازی نکردن در جام جهانی 2026 واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی آرژانتین عصر امروز در یک بازی محبت آمیز در چین توانست 2 بر صفر استرالیا را شکست دهد، مسابقه ای که لیونل مسی گل اول آلبی سلسته را به ثمر رساند.

فوق ستاره آرژانتینی پس از این مسابقه، در یک صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:با تیم ملی در حال گذراندن اوقاتی خوش هستیم. از همه طرفداران در چین برای حمایت شگفت انگیزی که از ما داشتند، تشکر می کنم.

مسی بعلاوه در مصاحبه ای با اشاره به اینکه از حضور در اردوی چین لذت می برد، گفت:هوا خیلی گرم و شرجی است، ولی ما همچنان به کوشش برای آرژانتین ادامه می دهیم و مصمم هستیم که بهتر و قوی تر بشویم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین که صحبت هایش درباره بازی نکردن در جام جهانی 2026 بازتاب زیادی داشت، در این باره گفت: چیزی که گفتم، با توجه به سن و سالی که در آن موقع خواهم داشت، طبیعی است. بازی کردن در آن موقع سخت است، ولی همان طور که اخیرا گفتم من فعلا از لحظه حال و زندگی روزمره لذت می برم. تا جام جهانی بعدی خیلی زمان مانده و ما تازه جام جهانی قبلی را تمام نموده ایم.

مسی در این گفت وگو درباره حضور در اینترمیامی هم توضیح داد:احساسم از پیوستن به اینترمیامی؟ من الان به فکر تعطیلات هستم و بعد از تمام شدن تعطیلاتم همه چیز از نو آغاز می گردد. با اینکه اوایل این ایده عجیب بود، ولی ما از تصمیمی که گرفتیم خوشحالیم. مشتاقیم با این چالش تازه روبرو شویم.

منبع: عصر ایران

به "مسی: بازی کردن در جام جهانی 2026 سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: بازی کردن در جام جهانی 2026 سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید