جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قم برگزار گردید

به گزارش وبلاگ مویک، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم از برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در این استان اطلاع داد.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قم برگزار گردید

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا ارجمندی روز پنج شنبه 27 آبان ماه 1400 در جلسه ای که با حضور سیدمحمدکاظم خلدی نسب دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برگزار گردید، اظهار کرد: در هفته جاری تأسیسات گردشگری قم با استقبال خوب گردشگران خارجی روبرو شد که آینده ای روشن را برای این صنعت نوید می دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم ادامه داد: پذیرش گردشگران بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی صورت گرفته است.

سیدمحمدکاظم خلدی نسب دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نیز در این جلسه با بیان این که 23 دستگاه عضو ستاد خدمات سفر هستند، اظهار کرد: استانداران نقش مهمی در هماهنگی دستگاه های اجرایی در سطح استان دارند.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به صدور مجوز تردد بین المللی ورود و خروج گردشگران به ایران و خارج از کشور، اضافه کرد: تردد گردشگران بر اساس دستور العمل های بهداشتی انجام می گردد تا از موج نو کرونا جلوگیری گردد.

او با بیان این که ورود و خروج گردشگران طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا کنترل می گردد، توضیح داد: باید تمهیدات ویژه ای برای خدمت رسانی به گردشگرانی که به کرونا مبتلا می شوند در نظر گرفته گردد، تا دوران بیماری و نقاهت را در مرکز خاصی در قرنطینه سپری نمایند تا سلامتی خود را بازیابند.

منبع: توریسم آنلاین

به "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید