حضور تارتار و اینانلو در آمدنم به ذوب آهن تاثیر داشت

به گزارش وبلاگ مویک، خبرنگاران/اصفهان دروازه بان تازه ذوب آهن گفت: حضور مهدی تارتار و حسین اینانلو در آمدنش به ذوب آهن تاثیر زیادی داشته است.

حضور تارتار و اینانلو در آمدنم به ذوب آهن تاثیر داشت

پارسا جعفری در گفت وگو با وبلاگ مویک، اظهارکرد: سال جاری چند پیشنهاد از تیم های مختلف داشتم، اما با نظر مهدی تارتار و مربیان دیگری که داشتم ذوب آهن را انتخاب کردم، زیرا ذوب آهن باشگاه بزرگ تر و ریشه داری است و از سوی دیگر کارکردن زیر نظر مهدی تارتار و حسین اینانلو افتخار بزرگی است و این مسئله در پیوستنم به ذوب آهن تاثیر زیادی داشت.

وی در مورد ارتباط دروازه بان های ذوب آهن که به صورت رقابت است یا رفاقت، گفت: قطعا رفاقت بیشتر است، شهاب گردان گلر بزرگی است و حبیب فرعباسی هم دروازه بان خوبی است و امیدوارم سال خوبی در کنار هم داشته باشیم.

دروازه بان نو این فصل ذوب آهن با اشاره به فراز ونشیب های ذوب آهن در فصل گذشته اظهار داشت: سال جاری آغاز خوبی داشتیم و در بازی های محبت آمیز ای که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم و به این فصل تیم خوش بین هستم، از دروازه بان ها گرفته تا تمام خطوط از عقب تا خط حمله، بعلاوه بحث مدیریتی و کادر فنی هم بسیار خوب است و سال جاری یک ذوب آهن متفاوت نسبت به سال گذشته می بینیم.

جعفری ادامه داد: تمرینات سال جاری نظم خاصی داشت و آنها را زود آغاز کردیم و فرایند رو به پیشرفتی داشتیم و سال جاری سال خوبی برای ذوب آهن است و شخصا می گویم قطعا بالای جدول هستیم.

وی افزود: اردوی خوبی داشتیم و بازی های محبت آمیز ای را در اردوهای تهران، کردان و اصفهان داشتیم و مطمئن هستم که در این ارود هم بهتر از قبل خواهیم شد.

گلر سبزپوشان، بازی با سپاهان را بازی سنگینی ارزیابی کرد و اضافه نمود: سپاهان یکی از تیم های خوب و مدعی لیگ است، مهره های بسیار خوبی را در اختیار دارد، اما تیم ما هم عملکرد خوبی داشت.

جعفری حضور طرفداران و تاثیر آنها بر عملکرد تیم ها را مثبت خواند و گفت: صد درصد حضور طرفداران در استادیوم بسیار مهم است و تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه و عملکرد بازیکنان دارد و فرقی ندارد طرفدار حریف باشد یا تیم خودمان، شور و هیجان طرفداران استادیوم را زنده تر می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور تارتار و اینانلو در آمدنم به ذوب آهن تاثیر داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تارتار و اینانلو در آمدنم به ذوب آهن تاثیر داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید