پرسپولیس بدون ملی پوشان راهی عربستان می گردد

به گزارش وبلاگ مویک، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا دوشنبه برای ملاقات با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شروع می گردد تا این تیم بار دیگر خود را برای رسیدن به مراحل بالاتر آماده کند.

پرسپولیس بدون ملی پوشان راهی عربستان می گردد

سرخپوشان مرکز در حالی تمرینات خود را از سر خواهند گرفت که بازیکنان ملی پوش این تیم پس از گذشت 12 روز باید به اردوی تیم ملی ایران برای ملاقات با امارات و کره جنوبی بروند.

پیگیری های وبلاگ مویک، نشان می دهد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران علاوه بر تکرار نام وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک در فهرست بازیکنان میخواهد یک نفر دیگر را هم دعوت کند. ضمن اینکه کریم باقری و مهرداد خانبان از کادر فنی این تیم هم از دهم مهرماه به اردوی تیم ملی ایران اضافه خواهند شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چاره ای جز ادامه تمرینات تیمش بدون اعضای ملی پوش ندارد. کاروان سرخپوشان مرکز قرار است زودتر از ملاقات تیم ملی ایران با کره جنوبی که بیستم مهرماه در تهران برگزار می گردد راهی کشور عربستان شوند تا ضمن تطبیق با شرایط آب و هوایی آنجا بتوانند چند جلسه تمرینی را برگزار نمایند. از این رو امکان حضور ملی پوشان در کاروان اعزامی پرسپولیس وجود ندارد و آنها پس از انتها بازی با کره جنوبی راهی ریاض عربستان شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس 24 مهرماه مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می نماید. شایان ذکر است الهلال عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست نموده است محل برگزاری ملاقات با پرسپولیس را استادیوم فیصل بن فهد ریاض انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس بدون ملی پوشان راهی عربستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بدون ملی پوشان راهی عربستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید