خبرنگاران استاندار: استان یزد نیازمند ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور است

به گزارش وبلاگ مویک، یزد- خبرنگاران - استاندار یزد گفت: هرچند در زمینه تولید گوشت و صنایع مرتبط با دام و طیور فعالیت های خوبی در استان اجرا شده اما باید شرایط به گونه ای فراهم شود تا سرمایه گذاری های تازه در حوزه صنایع تکمیلی و ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور صورت گیرد.

خبرنگاران استاندار: استان یزد نیازمند ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور است

محمدعلی طالبی روز سه شنبه در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان به مناسبت هفته دامپزشکی اضافه نمود: تکمیل سرمایه گذاری در حوزه دامپزشکی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و با توجه به اینکه در زمینه تامین گوشت قرمز با کمبودهای در استان روبرو هستیم لذا باید شرایط لازم برای سرمایه گذاری فراهم شود .

وی ادامه داد: تحکیم سرمایه گذاری در تولید دام و صنایع تبدیلی، آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و با توجه اینکه استان یزد جایگاه اول کشور را در امنیت سرمایه گذاری کسب کرده بدین ترتیب باید در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی برای جذب سرمایه گذاران انجام شود.

طالبی خاطرنشان کرد: باید چرخه کامل تولید در همه رشته های مرتبط با دام و طیور پیگیری شود و می توانیم با ایجاد آزمایشگاه مجهز بعنوان مرجعی در سطح کشور باشیم.

استاندار یزد شرح داد: با توجه به آسیب پذیری در زمینه بیماری مشترک دام و انسان، لذا ایجاد آزمایشگاه های تخصصی و دارویی ضروری است تا در مبارزه با بیماریها شاهد موفقیت بیشتر در برخورد و مقابله و کنترل آنها باشیم.

12 تا 19 مهرماه هفته دامپزشکی نام گذاری شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: استان یزد نیازمند ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: استان یزد نیازمند ایجاد چرخه کامل صنعت پرورش دام و طیور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید