خبرنگاران معاون رییس جمهوری با خانوادهای شهدا و ایثارگران مازندران دیدار کرد

به گزارش وبلاگ مویک، ساری - خبرنگاران - معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه با شماری از خانواده های شهدا و ایثارگران مازندران دیدار کرد.

خبرنگاران معاون رییس جمهوری با خانوادهای شهدا و ایثارگران مازندران دیدار کرد

به گزارش وبلاگ مویک، سعید اوحدی در بدو ورود به مازندران ابتدا در گلزار شهدای ساری حضور یافت و پس از غبارروربی و عطرافشانی مزار شهیدان، با خانوداه شهید علی حمزه گردشی دیدار و دلجویی کرد.

شهید علی حمزه گردشی از شهدای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سال 63 و هنگامی که 18 سال سن داشت در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

معاون رییس جمهوری سپس با جانباز 40 درصدی جمع الله تور سوادکوهی و جانیاز 70 درصدی مازندران حاج ایوب عبادی آزاده دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گرفت.

اوحدی در این دیدار، خانواده های شهدا، آزاده، جانبازان و ایثاگران را اسوه صبر و مقاومت معرفی کرد و گفـت: شهدا با گذشتن از جان و مال خود عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و خدمت به خانواده های آنان نیز یک وظفیه است.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا از جایگاه بسیار رفیعی برخوردارند، گفت : خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان و شناسایی مسائل و اهتمام برای رفع آن ازجمله وظایف مسئولان و متولیان امر است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و امکانات به شکل مطلوب استفاده می شود.

شرکت در جلسه شورای اداری ، امضای تفاهنامه تامین مسکن و اشتغال ایثارگران و دیدار و گفت و گو با خانواده های شهدا و جانباران از جمله برنامه های کاری سفر یک روزه معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مازندرن اعلام شده است.

استان مازندران در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیش از 10 هزار و 500 شهید، 32 هزار جانباز و مجروح و 2 هزار و 800 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

طبق داده های آماری، حدود 6 هزار تن از فرزندان شاهد و ایثارگر مازندران دانشجو و یک هزار و 251 نفر نیز دانش آموز هستند که از این تعداد 652 دانش آموز در مدارس شاهد مشغول تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون رییس جمهوری با خانوادهای شهدا و ایثارگران مازندران دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون رییس جمهوری با خانوادهای شهدا و ایثارگران مازندران دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید