خبرنگاران مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش وبلاگ مویک، یاسوج- خبرنگاران- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان و دانش آموزان استان به دبیرخانه شورای تحقیقات و پژوهش این اداره کل پنجم دی ماه 1399 است.

خبرنگاران مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

اردشیر یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مویک گفت: هفته پژوهش سال جاری از 20 تا 25 آذرماه بوده و شعار آن نیز پژوهش و نوآوری در خدمت جهش فراوری است.

وی اضافه کرد: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر کهگیلویه و بویراحمد در هر 2 بخش معلمان و دانش آموزان همزمان با سراسر کشور فردا سه شنبه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تجلیل از پژوهشگران و برگزیدگان علمی و تحقیقی این استان در هر 2 بخش معلمان و دانش آموزان یاری بسزایی به معرفی هر چه بیشتر دستاوردهای پژوهش و فناوری استان نموده و زمینه گسترش روزافزون فرهنگ پژوهش را فراهم می نماید.

یاری مطرح نمود: برنامه های هفته پژوهش سال جاری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد با موضوع شعار سال برگزار گردید.

وی ابراز داشت: شورای تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منظور توسعه فرهنگ پژوهش بین قشرهای مختلف مردم این استان به ویژه معلمان و دانش آموزان اولویت های پژوهشی سال 1399 را اطلاع رسانی نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی معلمان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید