پاسپورت استعداد فرانسه چیست؟ هر آنچه برای اخذ ویزای چهار ساله تلنت احتیاج دارید

به گزارش وبلاگ مویک، پاسپورت استعداد فرانسه برای اتباع غیر اتحادیه اروپا در نطرگرفته شده که سهم قابل توجهی در اقتصاد یا فرهنگ کشور خواهند داشت.

پاسپورت استعداد فرانسه چیست؟ هر آنچه برای اخذ ویزای چهار ساله تلنت احتیاج دارید

به گزارش گروه ترجمه وبلاگ مویک و به نقل از یورو نیوز پاسپورت استعداد فرانسه چهار ساله فرانسه به به هنرمندان، کارآفرینان و دانشمندان این فرصت داده می گردد که در فرانسه زندگی و کار نمایند.

این ویزا که برای تقویت اقتصاد در نظر گرفته شده است، به خارجی ها اجازه می دهد برای یک دوره چهار ساله در فرانسه زندگی و کار نمایند.

از زمان راه اندازی آن در سال 2017، از پوشش بعضی از کارگران خارجی بسیار ماهر به سرمایه گذاران و کارکنان با حقوق بالا نیز پیشرفته است.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در خصوص استعداد پاسپورت فرانسوی بدانید، از جمله اینکه چه کسی واجد شرایط است و چه مهارت هایی برای دریافت آن احتیاج دارید.

چه کسانی واجد شرایط پاسپورت استعداد فرانسوی هستند؟

پاسپورت استعداد فرانسه برای اتباع غیر اتحادیه اروپا در نطرگرفته شده که احتمالاً سهم قابل توجهی در اقتصاد یا فرهنگ کشور دارند.

این شامل کارکنان بسیار واجد شرایط و با دستمزد بالا، مانند محققان با مدرک کارشناسی ارشد، هنرمندان و مجریان، و افراد مشهور در حوزه های علم، ادبیات، هنر، دانشگاه، آموزش یا ورزش می گردد.

بنیانگذاران کسب و کار و سهامدارانی که حداقل 30000 یورو سرمایه گذاری می نمایند نیز می توانند درخواست دهند، مشروط بر اینکه شرایط خاصی مانند داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا تجربه حرفه ای پنج ساله را برآورده نمایند. سرمایه گذاری مالی در بعضی زمینه های دیگر نیز می تواند شما را واجد شرایط کند.

کارمندان یا بنیانگذاران یک شرکت نوآورانه که به وسیله یک نهاد عمومی به رسمیت شناخته شده است، کارمندانی که به وسیله یک شرکت بین المللی در فرانسه استخدام شده اند، و نمایندگان شرکت های قانونی که بر امور در فرانسه نظارت دارند نیز می توانند برای پاسپورت استعداد اقدام نمایند.

آیا برای گرفتن پاسپورت استعدادیابی باید فرانسوی صحبت کنید؟

فرانسه اخیراً قوانین سخت گیرانه تری را برای بعضی از کارت های اقامت وضع نموده است که مهارت زبان مورد احتیاج را افزایش می دهد.

برای کارت های مقیم و کارت های اقامت چند ساله، از A1 (مبتدی) به A2 (پیش میانه) افزایش یافته است. متقاضیان برای اثبات مهارت های زبانی خود ملزم به قبولی در آزمون هستند. برای کارت اقامت 10 ساله، از A2 به B1 (میانه پایین) افزایش یافته است.

اما اگر هنوز در حال تقویت مهارت های فرانسوی خود هستید، خبر خوبی وجود دارد: پاسپورت استعداد از قوانین تازه مستثنی شده است.

آیا خانواده شما می توانند با یک پاسپورت استعداد فرانسوی به شما بپیوندند؟

اعضای خانواده شما می توانند در پاسپورت استعداد فرانسوی شما به شما بپیوندند. اجازه اقامت چند ساله برای همسر و بچه ها شما صادر می گردد که به افراد بالای 18 سال اجازه می دهد در کشور کار نمایند.

این مجوزها را می توان از ایستگاه پلیس محلی خود در بدو ورود به فرانسه دریافت کرد.

اعتبار پاسپورت استعداد فرانسوی چقدر است؟

برای واجد شرایط بودن برای پاسپورت استعداد، قرارداد کاری و اقامت شما در فرانسه باید بیش از سه ماه باشد. کارمندان با مهارت بالا باید حداقل یک سال قرارداد داشته باشند.

در دو ماه پس از ورود خود به فرانسه، می توانید برای یک اجازه اقامت چند ساله حداکثر تا چهار سال درخواست دهید. این می تواند هر چهار سال یکبار تمدید گردد، مشروط بر اینکه همچنان حقوق و نوع شرایط کاری را داشته باشید.

آستانه حقوق برای پاسپورت استعداد فرانسه چقدر است؟

آستانه حقوق پاسپورت استعداد بستگی به این دارد که در کدام دسته قرار می گیرید.

کارمندان پروژه های مالی نوآورانه و کسانی که در فعالیت های مرتبط با معروفیت ملی یا بین المللی خود فعالیت می نمایند، باید حداقل معادل حداقل دستمزد قانونی در فرانسه برای یک کارگر تمام وقت (در حال حاضر 1399 یورو در ماه) دریافت نمایند.

کارمندان شرکت های بین المللی باید حقوقی 1.8 برابر حداقل دستمزد داشته باشند. کسانی که در تحقیق و توسعه برای یک شرکت نوآورانه تازه کار می نمایند باید حداقل دو برابر حداقل عایدی داشته باشند.

کارمندان واجد شرایط باید حقوقی 1.5 برابر میانه حقوق ناخالص در فرانسه داشته باشند که در حال حاضر 35891 یورو است.

کسانی که در یک شرکت فرانسوی قرار شرکتی می گیرند باید حقوقی معادل سه برابر حداقل دستمزد داشته باشند.

مجریان باید مدرکی دال بر منابع مالی خود، معادل 70 درصد حداقل دستمزد برای هر ماه اقامت در فرانسه ارائه دهند.

منبع: توریسم آنلاین

به "پاسپورت استعداد فرانسه چیست؟ هر آنچه برای اخذ ویزای چهار ساله تلنت احتیاج دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسپورت استعداد فرانسه چیست؟ هر آنچه برای اخذ ویزای چهار ساله تلنت احتیاج دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید