رقیب F، 35 از چین بر می خیزد!، عکس

به گزارش وبلاگ مویک، چین نسل پنجم جت رادارگریز J-31 را به رقیب خود، F-35 ایالات متحده، نشان می دهد؛ این جت رادارگریز J-31C از ناو هواپیمابر پرتاب شده است و ممکن است تهدیدی برای هواپیماهای نسل پنجم ایالات متحده باشد.

رقیب F، 35 از چین بر می خیزد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مویک ، بسیاری از ناظران و کارشناسان پنتاگون تهدید رو به رشد نیروی دریایی چین را از نظر مقدار ناوگان، ظرفیت فراوری صنعتی و پیچیدگی تسلیحات و فناوری تشخیص می دهند، زیرا نیروی دریایی چین اکنون بزرگتر از نیروی دریایی ایالات متحده است. با توجه به سرعتی که چین در حال اضافه کردن ناوهای حامل، ناوشکن و کشتی های تهاجمی نو است، پنتاگون این تهدید را کاملاً جدی می گیرد.

در عین حال، در زیر سایه تهدیدات دریایی چین، نیروی هوایی قرار گرفته است، نیرویی که به سرعت در حال تکامل است و در تلاشی آشکار برای رقابت، در حال پیشرفت است. PRC کمی بیش از 100 هواپیمای نسل پنجم J-20 Stealth را به کار می گیرد، در نتیجه PLA AF در حال حاضر قادر به رقابت با نیروی یکپارچه ایالات متحده و متحدان از هواپیماهای نسل پنجم نیست. J-20 در مقایسه با F-22 و F-35 از زمین پرتاب می گردد و مسلماً برای فزونی هوایی کمتر مجهز است، اگرچه توانایی بالقوه آن برای رقابت با هواپیماهای نسل پنجم ایالات متحده ممکن است ناشناخته باشد به عنوان مثال برد سنسور J-20s، هدف گیری، تسلیحات، سیستم های ماموریت و محاسبات آن.

چنگدو J-20

جت رادارگریز J-31C چین که از ناو هواپیمابر پرتاب شده است، احتمالاً تهدیدی بسیار بیشتر برای هواپیماهای نسل پنجم ایالات متحده خواهد بود، مشروط بر اینکه مجهز به سنجش، هدف گیری تسلیحات، محاسبات و قابلیت مانور هوایی مشابه باشد. با این حال، چالشی که برای جمهوری خلق چین وجود دارد این است که تعیین نیست این هواپیما تا چه مقدار پیشرفته است. گزارش های خبری عمومی با حمایت دولت چین، سال هاست که به روزرسانی ها، پیشرفت ها و قابلیت های مرتبط با J-31 را به تفصیل ارائه نموده اند، اما به نظر می رسد تعداد کمی از نمونه های اولیه وجود داشته باشد. آیا J-31 می تواند تا حدی تکامل یابد که بتواند با F-35C پرتاب شده به وسیله ناو آمریکایی و F-35B که به وسیله آمفیب پرتاب می گردد رقابت کند یا به نوعی با آن برابری کند؟

جت رادارگریز J-31C

منبع: warriormaven

227227

منبع: خبرآنلاین

به "رقیب F، 35 از چین بر می خیزد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب F، 35 از چین بر می خیزد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید