ستاره استقلال رسما جدا شد ، همه می دانند علت جدایی من چه ماجرایی بود!

به گزارش وبلاگ مویک، وینگر آبی ها با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از استقلال جدا شد

ستاره استقلال رسما جدا شد ، همه می دانند علت جدایی من چه ماجرایی بود!

به گزارش وبلاگ مویک همان طور که انتظار می رفت، محمد محبی به صورت رسمی از استقلال جدا شد. وینگر بوشهری از مدت ها قبل با تیم روستوف به توافق رسیده بود و چند روز پیش نیز برای انعقاد قرارداد، راهی روسیه شد.

محبی که به صورت قرضی از سانتاکلارا به استقلال آمده بود، فصل بسیار خوبی را در این تیم سپری کرد اما به علت عدم انجام تعهدات از سوی آبی ها، باشگاه پرتغالی حاضر به همکاری با استقلال و فعالسازی بند 600 هزار یورویی، جهت دائمی کردن این انتقال نشد.

در نهایت نیز سانتاکلارا برای انتقال محبی به روستوف، با باشگاه روسی به توافق دست یافت و این بازیکن قرار است از فصل آینده برای تیم والری کارپین به میدان برود. محبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از طرفداران استقلال خداحافظی نموده است. او در کپشن این ویدیو که از لحظات حضورش با پیراهن آبی هاست، درباره دلایل جدایی خود صحبت نموده است. محبی نوشته است:سلام خدمت شما برترین طرفداران ایران.

باید خدمت شما عزیزان عرض کنم من ناچار به ترک استقلال هستم به خاطر مسائلی که همه می دونن و برمی گرده به زمان مدیریت مدیری که فیش جعلی را به باشگاه پرتغالی ارسال کرد و بعد از آن باشگاه پرتغالی حاضر به توافق نشد.

امیدوارم که از این به بعد باشگاه بزرگ استقلال دچار هیچگونه مشکل مدیریتی نشود و در برترین شرایط باشگاه داری قرار بگیرد و در آخر باید از همه شما طرفداران عزیز باشگاه بزرگ استقلال بابت تمام حمایت هایتان چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد تشکر کنم و قطعا این فصل یکی از برترین فصل های زندگی ورزشی من خواهد بود و امیدوارم که روزی دوباره افتخار پوشیدن این لباس مقدس را در کنار شما داشته باشم.

با احترام و افتخار به شما همه عزیزان ????????

محمد محبی

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره استقلال رسما جدا شد ، همه می دانند علت جدایی من چه ماجرایی بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال رسما جدا شد ، همه می دانند علت جدایی من چه ماجرایی بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید