صعود گرایی و دلخانی به نیمه نهایی، طاهری باخت

به گزارش وبلاگ مویک، پیکارهای دور مقدماتی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در سه وزن پایانی در حالی در جریان است که محمدرضا گرایی و میثم دلخانی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

صعود گرایی و دلخانی به نیمه نهایی، طاهری باخت

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر دهم منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز دنیا از اوکراین با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران آذربایجان و کره جنوبی می رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در حالی که 6 بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه 6 بر 5 مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان و با پیروزی 11 بر صفر راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 3 بر 2 از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت. وی در دور بعد مقابل تورپال بی سلطان اف از دانمارک با نتیجه 3 بر 1 مغلوب گردید و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی هم شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صعود گرایی و دلخانی به نیمه نهایی، طاهری باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود گرایی و دلخانی به نیمه نهایی، طاهری باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید