محصول تازه و متفاوت تسلا نزدیک تر از همواره

به گزارش وبلاگ مویک، همان طور که می دانید سایبرکواد اولین بار در زمان مراسم معرفی وانت برقی سایبرتراک در سال 2019 به نمایش عایدی. الکترک می گوید جدیدترین ثبت نشان تجاری تسلا در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا اجرا شده و این عبارت به تمامی وسایل نقلیه زمینی، برقی، خودرو ها و تراک ها و قطعات ساختاری اشاره می نماید. نکته جالب اینکه تسلا بعلاوه علامت تجاری سایبرکواد را برای لباس هم ثبت نموده است.

محصول تازه و متفاوت تسلا نزدیک تر از همواره

در زمان معرفی سایبرتراک، این ATV برقی روی سن آمد تا ظرفیت بارگیری وانت برقی تسلا را به نمایش بگذارد. البته حتی در آن موقع نیز معین نبود که چنین محصولی بالاخره فراوری خواهد شد یا خیر هرچند ایلان ماسک بعداً تائید کرد سایبرکواد به عنوان یک آپشن در کنار وانت برقی سایبرتراک عرضه خواهد شد. در حال حاضر و با نزدیک تر شدن به زمان فراوری وانت موردبحث، شاید تسلا در پی ارائه این ATV به مشتریان خود نیز باشد.

البته حتی اگر نشان تجاری سایبرکواد دوباره ثبت شده باشد هم ضرورتاً به معنی استفاده از آن نخواهد بود، زیرا این اولین باری نیست که تسلا یک نام و نشان تجاری را برای اطمینان از عدم استفاده به وسیله دیگران ثبت می نماید. شایان ذکر است اطلاعات فنی زیادی از سایبرکواد در دسترس نیست، اما اگر طراحی ظاهری آن مشابه همان نسخه ای باشد که در سال 2019 معرفی گردید قطعاً هماهنگی خوبی با طراحی سایبرتراک خواهد داشت.

تسلا در سال 2021 یک نسخه اسباب بازی و مناسب بچه ها از سایبرکواد را با شعاع حرکتی 24 کیلومتری معرفی کرد و جالب آنکه این وسیله اسباب بازی سریعاً به فروش رفت. بعلاوه ریچ ریبیلدز که به خاطر فراوری اولین تسلا مدل S هشت سیلندر و دیگر وسایل نقلیه سفارشی مشهور شده کپی سایبرکواد را با استفاده از پیشرانه یاما ها رپتور 2008 ساخت. در نهایت این ATV برقی می توانست در عرض 3.9 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد.

منبع: پدال

منبع: فرارو

به "محصول تازه و متفاوت تسلا نزدیک تر از همواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول تازه و متفاوت تسلا نزدیک تر از همواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید