میکس فولد 3 ، جدیدترین تاشوی شیائومی مرداد ماه عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ مویک، لو ویبینگ، رئیس شیائومی اعلام نمود که میکس فولد 3 (Mix Fold 3) در ماه اوت (مرداد) عرضه می گردد.

میکس فولد 3 ، جدیدترین تاشوی شیائومی مرداد ماه عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ مویک و به نقل از جی اس ام آرنا، اسمارت فکتوری (کارخانه هوشمند) نو برای ساخت گوشی های تاشوی تازه، رسما راه اندازی شده و اولین مدلی که به صورت انبوه فراوری خواهد شد دقیقا Mix Fold 3 خواهد بود. ظاهرا ارتقاء زیادی از نظر سیستم های فراوریی انجام شده تا اطمینان حاصل گردد که میکس فولد 3 نسبت به میکس فولد 2 همزمان می تواند نازک تر و قوی تر باشد. جای تعجب نیست که دوربین هایی با برند لایکا نیز خواهد داشت.

میکس فولد 2 (Mix Fold 2) در اوت سال گذشته عرضه شد، بنابراین به نظر می رسد که ماه اوت اکنون کم و بیش به یک سنت برای ورود گوشی های تاشوی نو شیائومی تبدیل شده است. ضخامت این مدل در حالت تا شده 11.2 میلی متر است. این ضخامت قبلا (به ویژه برای سامسونگ) شگفت انگیز بود، اما به نظر می رسد که شیائومی به نوعی توانسته است Mix Fold 3 را حتی باریک تر از آن کند.

اما خبر بد اینکه، طبق شایعاتی که اخیرا زیاد به گوش می رسد، ظاهرا عرضه Mix Fold 3 مانند نسل قبلی خود به چین محدود می گردد و مجوز عرضه رسمی در جهان را دریافت نمی کند. این مایه تاسف خواهد بود، اما ما به نگرانی شرکت های چینی در عرضه گوشی های تاشوی خود به خارج از بازار این کشور عادت نموده ایم. این یک روند در چند سال گذشته بوده است. فقط سامسونگ واقعا از این اتفاق سود می برد و مصرف نمایندگان ضرر می نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ عرضه گوشی میان رده نو شیائومی اعلام شد | Civi 3 چه ویژگی هایی دارد؟

شایعه شده است که Mix Fold 3 با دوربین سلفی که زیر نمایشگر در صفحه تاشوی اصلی قرار گرفته است، لنز زوم پریسکوپ 5 برابری در پشت، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی، عرضه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "میکس فولد 3 ، جدیدترین تاشوی شیائومی مرداد ماه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکس فولد 3 ، جدیدترین تاشوی شیائومی مرداد ماه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید