وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب تهران ، تهران سرد می گردد

به گزارش وبلاگ مویک، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران شرایط جوی این استان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب استان بعلاوه کاهش محسوس دما پیش بینی می گردد.

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب تهران ، تهران سرد می گردد

به گزارش وبلاگ مویک، بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی شرایط جوی استان تهران از امروز تا فردا (5 تا 6 اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری و در سطح استان به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در منطقه ها مستعد با احتمال بارش تگرگ و در بخش های جنوبی استان گاهی با خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

عمده بارش امروز در ارتفاعات شمال غرب و غرب استان و فردا در ارتفاعات شرقی به ویژه فیروزکوه است.

از روز پنجشنبه تا شنبه (7 تا 9 اردیبهشت) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و در ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

امروز و فردا کاهش نسبتا محسوس دما و روزهای پنجشنبه و آدینه افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

آسمان تهران فردا (6 اردیبهشت) قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده و در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (7 اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی 24 ساعت گذشته نیز ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 31 گرم ترین ایستگاه هواشناسی بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب تهران ، تهران سرد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در جنوب تهران ، تهران سرد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید