یحیی گل محمدی: حسرت قهرمان نشدن در آسیا را می خورم

به گزارش وبلاگ مویک، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: ابتدا فوت هوادار پرسپولیس را تسلیت می گویم. این اتفاق همه ما را ناراحت کرد. برای همه هواداران آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. لیگ قهرمانان در هر صورت به خاتمه رسید و نتوانستیم قهرمان شویم. هنوز حسرت آن بازی را می خورم و فراموش کردنش برای من سخت است. در هر صورت ما نتوانستیم قهرمان شویم و شرمنده هواداران شدیم. از آن روز سعی کردم با بازیکنان مثبت صحبت کنم و سعی کردیم تمرینات بانشاطی داشته باشیم. در هر صورت فراموشی فینال لیگ قهرمانان برای همه اعضای تیم سخت است. فکر می کنم می توانستیم قهرمان شویم و متاسفانه اتفاقاتی افتاد که قهرمان نشویم.

یحیی گل محمدی: حسرت قهرمان نشدن در آسیا را می خورم

وی ادامه داد: اتفاقات زیادی برای ما افتاد و تصمیماتی علیه تیم گرفته شد، از لغو بازی ها گرفته تا جدایی بازیکنان. واقعا حیف شد و نتوانستیم قهرمان شویم. تمرینات خوبی در این چند روز داشتیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم، آنها خیلی خوب لیگ را شروع کردند اما متاسفانه در چند بازی گذشته نتایج خوبی ندریافتد. خوشحالم که در قائمشهر هستیم، همیشه در این شهر خاطرات خوبی داشتم و حس خوبی نسبت به مردم این شهر دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: کیفیت زمین آن طور نیست که هر دو تیم از لحاظ فنی توانایی های خودشان را به نمایش بگذارند. بازی روی اتفاقات است و برای هر دو تیم در این زمین سخت خواهد بود. انگیزه خوبی داریم که لیگ را پرقدرت ادامه دهیم. شروع بدی نداشتیم و امیدوارم که فردا با دریافت 3 امتیاز ادامه خوبی داشته باشیم، هر چند که بازی سختی داریم و بازیکنان ما تحت فشار هستند اما باید این فشارها را خیلی خوب مدیریت کرده و سعی کنیم لیگ قهرمانان را زود فراموش کنیم. فردا باید استارت خوبی برای لیگ برتر داشته باشیم.

گل محمدی در خصوص جدایی بشار رسن و شرایط پرسپولیس پس از این اتفاق گفت: بشار یک بازیکن خیلی مهم و ارزنده ای برای تیم ما بود، خیلی هم راحت او را از دست دادیم و هنوز برای من غیرقابل هضم است که چرا بازیکن خوب مان را از دست دادیم. می توانستیم با یک مدیریت بهتر این بازیکن را نگه داریم. واقعا اتفاقاتی که بعد از صعود ما به فینال افتاد خیلی عجیب و غریب بود و هنوز هم ادامه دارد و از همان روزی که پای مان را به تهران گذاشتیم، اتفاقات بدی افتاد اما در هر صورت باید بدون بشار لیگ را ادامه دهیم و بازیکنانی که بالاخره جایگزین هستند می توانند توانایی های خودشان را به نمایش بگذارند. باید تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم و امیدوارم که در ادامه اتفاقات عجیب و غریبی دیگر برای ما نیفتد. متاسفانه بعد از اینکه بشار از ما جدا شد اتفاقات بدتر این بود که از جدایی رسن حمایت شد و واقعا جای تاسف دارد. افرادی که در باشگاه مشغول کارند، آدم های بزرگی هستند اما اینکه از جدایی بشار حمایت می کنند، جای سوال دارد.

وی در خصوص فشارهایی که بعد از فینال لیگ قهرمانان به پرسپولیس وارد شد، اظهار داشت: جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری دست ما را در لیگ قهرمانان آسیا خالی کرده بود و 4،5 نفر بیشتر روی نیمکت نداشتیم. این موضوع تاثیرات منفی زیادی روی تیم ما گذاشت و با وجود اینکه شایسته قهرمانی بودیم، حتی با شرایطی که برای مابه وجود آمده بود، باز هم می توانستیم قهرمان آسیا شویم اما اتفاقاتی افتاد که خیلی عجیب و غریب بود و همه این اتفاقات تبعات داشت. امیدوارم که با صبر و تمرین بیشتر، نگاه به آینده و جبران ضعف هایی که داریم، بتوانیم قدم های مان را قوی تر و محکم تر برداریم. هواداران انتظار دارند که بازی های خوبی از تیم ببینند و ما هم تلاش می کنیم که نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص لغو بازی با نساجی پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد: ما هم دوست داشتیم بازی کنیم. اگر مصاحبه یک ماه پیش مرا دیده باشید، ما می توانستیم 3 هفته زودتر از فینال درخواست کنیم که بازی های مان لغو شود، چون تیم های دیگر هم در این مرحله این کار را کرده بودند اما با توجه به اتفاقاتی که در بحث شیوع کرونا به وجود آمد و سختگیری های زیادی که در قطر وجود داشت، یک مقدار ریسک بالایی داشت که به قائمشهر برویم، همچنین با توجه به محدودیت هایی که داشتیم ریسک زیادی بود، زمین چمن قائمشهر هم که مصنوعی است. نمی دانم مسئولان چه زمانی این مشکل را حل خواهند کرد. این شهر از کمترین امکانات ورزشی نسبت به استان های دیگر برخوردار است. نساجی بهترین تیم استان مازندران است اما امکانات فقیرانه ای دارد.

گل محمدی ادامه داد: ما دوست داشتیم بازی کنیم و پیشنهاد بازی با نساجی در تهران را هم دادیم و فکر می کنم اگر نساجی هم قبول می کرد در تهران بازی کند به نفع هر دو تیم نساجی و پرسپولیس بود. من نمی توانم از آنها خرده بگیرم اما فکر می کنم می توانستند به تهران بیایند و بازی کنند. دو باختی هم که کسب کردند فکر می کنم به خاطر خارج شدن از شرایط بازی بود. همانطور که لغو بازی ها برای ما ضربه بزرگی بود، نساجی هم ضرر کرد. ما هم هنوز نمی دانیم بازی با ذوب آهن چرا لغو شد و هنوز کسی دلیل مشخصی برای لغو آن بازی مطرح نکرده است. به هر حال در ادامه مسابقات برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: فرارو

به "یحیی گل محمدی: حسرت قهرمان نشدن در آسیا را می خورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: حسرت قهرمان نشدن در آسیا را می خورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید