پویش ملی نهال کاری در پارک جنگلی چپقلی اراک برگزار گشت

به گزارش وبلاگ مویک، پویش ملی نهال کاری همگانی با حضور استاندار مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان و جمعی از دوستداران طبیعت در پارک جنگلی 2هزار هکتاری چپقلی برگزار شد.

پویش ملی نهال کاری در پارک جنگلی چپقلی اراک برگزار گشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، این پویش با هدف حفظ محیط زیست و توجه به جاذبه های گردشگری از جمله پارک های جنگلی، پنجشنبه 14 آذر 98 برگزار گشت.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این مراسم با کاشت نهال در دامنه کوه سفیدخانی از پویش ملی نهال کاری همگانی در پارک جنگلی چپقلی استقبال کرد و خواستار تداوم برگزاری این پویش شد.

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی بر گسترش پویش همگانی نهال کاری تأکید کرد.

او در حاشیه این مراسم، در سخنانی گفت: پویش ملی نهال کاری به حفظ محیط زیست و توسعه گردشگری کمک می کند.

ایزدی اضافه نمود: پارک های جنگلی، منابع طبیعی و مناطق بکر محیط زیست، جاذبه های گردشگری در استان مرکزی به حساب می آید و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست ارتباط مستقیمی با توسعه گردشگری دارد.

در این پویش، معاون عمرانی استاندار مرکزی، فرماندار شهرستان شازند، نمایندگان مردم شهرستان های اراک و شازند در مجلس شورای اسلامی، اعضای سازمان های مردم نهاد و همیاران طبیعت حضور داشتند.

همچنین در این مراسم گروه موسیقی سنتی هالای به اجرای برنامه پرداخت.

منبع: میراث آریا

به "پویش ملی نهال کاری در پارک جنگلی چپقلی اراک برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش ملی نهال کاری در پارک جنگلی چپقلی اراک برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید