گلکسی A52 4G با پردازنده اسنپدراگون 720G در بنچمارک دیده شد

به گزارش وبلاگ مویک، با توجه به بنچمارکی که به تازگی از گوشی گلکسی A52 عرضه شده، به نظر می رسد نسخه 4G آن هم در دست ساخت قرار داشته و با پردازنده اسنپدراگون 720G راهی بازار می گردد.

گلکسی A52 4G با پردازنده اسنپدراگون 720G در بنچمارک دیده شد

این طور که به نظر می رسد، سامسونگ در حال حاضر یک میان رده با نام گلکسی A52 در دست ساخت دارد که قرار است در دو نسخه 5G و 4G راهی بازار گردد. مدل 5G این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 750G بهره برده و به همراه 6 گیگابایت حافظه رم راهی بازار می گردد. اما به نظر می رسد نسخه 4G این محصول پردازنده ضعیف تری داشته و با پردازنده اسنپدراگون 720G در دسترس قرار می گیرد.

در بنچمارکی که اخیرا منتشر شده، گلکسی A52 4G را با 8 گیگابایت حافظه رم شاهد هستیم که توانسته امتیاز بیشتری چه در بخش تک هسته ای و چه در بخش چند هسته ای از مدل 5G خود با 6 گیگابایت حافظه رم کسب کند. البته بدیهی است امتیاز به دست آمده برای مدل نهایی محصول نیست و چیزهای این چنینی کاملا طبیعی است. با این حال این بنچمارک اطلاعات خوبی از تعیینات فنی این محصول در اختیارمان قرار داد.

  • تعیینات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G لو رفت

گلکسی A52 5G با دو مقدار حافظه رم 6/8 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد و گویا نسخه 4G هم با همین ترکیب سخت افزاری در دسترس قرار می گیرد. چرا که در این بنچمارک، این محصول را با 8 گیگابایت حافظه رم شاهد هستیم. بنابراین به نظر می رسد فعلا تنها چیزی که باعث تفاوت در دو محصول شده، پردازنده آن هاست. اما تعیین نیست آیا در بخش های دیگر هم شاهد تغییراتی خواهیم بود یا خیر.

در رابطه با گلکسی A52 خبر رسمی زیادی از سوی سامسونگ منتشر نشد اما به تازگی توانستیم رندرهایی از آن را مشاهده کنیم که شکل ظاهری گوشی را به نمایش می گذاشت که با توجه به آن، می توانیم بگوییم میان رده جدید، شباهت زیادی به دیگر میان رده های جدید سامسونگ دارد.

گلکسی A52 قرار است با نمایشگر 6.5 اینچی با حفره ای در مرکز نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی راهی بازار گردد. همچنین حسگر اثرانگشت هم درون نمایشگر تعبیه شده. روی پنل پشتی، شاهد حضور چهار دوربین و یک فلش LED درون ماژولی مستطیل شکل هستیم. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پشتیبانی آن از جک 3.5 میلی متری، فریم آلومینیومی، فناوری شارژ سریع و چیزهایی از این دست اشاره نمود.

در حال حاضر خبری در رابطه با تاریخ رونمایی یا عرضه این محصول و یا قیمت آن در اختیار نداریم. اما انتظار می رود به زودی در رابطه با این چیزها خبرهای بیشتری منتشر گردد. گفتنی است هر دو نسخه از این گوشی با اندروید 11 راهی بازار خواهند شد.

  • بهترین گوشی های سال 2020 (10 تا 20 میلیون تومان)

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A52 4G با پردازنده اسنپدراگون 720G در بنچمارک دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A52 4G با پردازنده اسنپدراگون 720G در بنچمارک دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید