10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 فروردین 1401)

به گزارش وبلاگ مویک، هدفون های بی سیم در دنیای مدرن امروز به گجت های جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که در هر زمان و هر مکان می توانیم از آن ها بهره ببریم. این گجت های پوشیدنی با تنوع و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم نگاهی به محبوب ترین و پازدیدترین هدفون های بی سیم کاربران خبرنگاران بیاندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 فروردین 1401)

شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون های بی سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی سیم را دارید از شما دعوت می کنیم که مقاله ما را بخوانید. در چهارمین لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم وبلاگ مویک در سال 1401، نمایندگان شرکت لیتو با 3 محصول و شرکت های اپل، سامسونگ و شیائومی هر کدام با 2 محصول بیش ترین تعداد محصول را از آن خود کرده اند. با وبلاگ مویک مگ همراه باشید.

1. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-6

محصول باکیفیت شرکت لیتو که هشتمین تجربه حضور خود در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین های فروشگاه وبلاگ مویک را ثبت می کند، هدفون بی سیم مدل LT-6 نام دارد. این محصول که هفته گذشته در لیست محبوب ترین های وبلاگ مویک صدر نشین بوده، مجدداً با استقبال خوب کاربران فرایند خوب خود را حفظ کرده و به عنوان محبوب ترین هدفون بی سیم هفته شناخته می شود. این سری هدفون های لیتو که همواره با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می نمایند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-6 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 54 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-9 در حالت استندبای 15 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی وبلاگ مویک می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت هفته قبل با قیمت 995,000 تومان خریداری نمایند.

2. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

پس از لیتو، این بار نوبت به غول فناوری کره ای رسید تا با هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro رده دوم محبوب ترین هدفون های بی سیم هفته را از آن خود کند. نکته جالب اینجاست که این مدل هفته قبل نیز در رده دوم لیست محبوب ترین های وبلاگ مویک غایب قرار گرفته بود و پیروز شد این هفته هم فرایند خوب خود را در لیست پربازدیدترین های دیجی کالا حفظ کند. سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به صورت افقی در کنار هم قرار داده تا بتواند هدفون ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به طوری که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می زند.

درایورهای 11 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP بهره می برد. به این ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن شگفت زده شوید. باید خاطر نشان کرد که هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس های صوتی اطراف، می تواند میزان نویز محیط را به حداقل برساند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری به ظرفیت 61 میلی آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون ها وظیفه شارژ آن ها را هم دارد. از دیگر ویژگی های میکروفون گلکسی بادز پرو می توان به قابلیت ضبط صدا از طریق آن ها در هنگام فیلم برداری اشاره کرد.

این ویژگی برای کسانی که عادت دارند زیاد با گوشی خود ویدئو ضبط نمایند یا ویدیو بلاگ دارند، بسیار کاربردی است. همچنین استاندارد IPX7 یا ضد آب بودن آن باعث می شود که این هدفون برای ورزشکاران بسیار مجذوب نماینده باشد. در مجموع می توان گفت که هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro محصولی مجذوب نماینده، خوش ساخت و کاربردی است که با قابلیت های بسیار مجذوب نمایندهش قطعا تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را با قیمت 2,782,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ مویک خریداری نمایید.

3. هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

اگر در پی هدفون بی سیم جمع و جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از بهترین گزینه های ممکن برای خرید شماست. مدل TWS BTH-F9-5 همچون هفته گذشته پیروز شد در رده سوم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات وبلاگ مویک قرار بگیرد و این فرایند خوب را ادامه دهد. این مدل برخلاف ایرپاد به صورت کامل در گوشتان قرار می گیرد و به همراه یک عدد کیس چرمی زیبا جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و نگه داری در اختیار کاربران قرار می گیرد. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه 5.0 تعبیه شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه بهره ببرید، تا 4 ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می دهد.

در صورت استفاده از محفظه شارژ این میزان تا 12 ساعت افزایش می یابد. زمان مکالمه آن 4 الی 5 ساعت و زمان شارژ محفظه این هدفون 1.5 ساعت خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که محفظه شارژ این هدفون بی سیم مجهز به باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی است که تا ساعت ها می توانید از آن بهره ببرید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید. همچنین این محفظه نشانگر LED زیبا برای نمایش میزان شارژ محفظه و هریک از گوشی های هدفون دارد. این هدفون بی سیم 6 گرمی ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 220,000 تومان برای خرید در فروشگاه وبلاگ مویک موجود است.

4. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS

رده چهارم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته وبلاگ مویک نماینده ای از شرکت شیائومی است به نام هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS. باید اشاره کنیم این محصول که سومین تجربه حضور خود را در لیست محبوب ترین های وبلاگ مویک سپری می کند، پیروز شد با استقبال خوب کاربران در رده چهارم این لیست قرار بگیرد. کمپانی شیائومی که همواره در پی جذب بازار جهانی به محصولات خود بوده، این بار نسخه نو هدفون پرفروش خود یعنی Redmi Airdots را بروزتر و کامل تر روانه بازار کرده است.

تغییراتی اعم از استفاده از فناوری HI-FI برای انتقال سیگنال صوتی بدون کمترین تغییر و استفاده از متریال بروز تر در ساخت بدنه هدفون و کیس های آن، در این محصول دیده می شود. خالی از لطف نیست که این اقدام کمپانی سازنده برای محصولات قدیمی خود کاملا هوشمندانه و در بهترین سطح انجام شده است. شیائومی در این گجت به کیفیت و طراحی توجه ویژه ای داشته و به همین خاطر آن را به چیپ DSP مجهز کرده که منجر به کاهش نویزهای میکروفون در حین برقراری تماس های تلفنی می شود و صدای کاربر را با بهترین کیفیت ممکن به مخاطب منتقل می کند. سبک طراحی هدفون شیائومی Redmi AirDots نسخه TWSEJ05LS به گونه ای است که بخش سیلیکونی آن کاملا داخل گوش کاربر قرار می گیرد و بدنه هدفون ها داخل گوش کاربر چفت می شوند تا در حین استفاده مشکلاتی مثل خارج شدن ناگهانی از گوش را به همراه نداشته باشد.

متریال با کیفیت و همچنین سبک طراحی خوب این هدفون هم سبب شده اند تا در حین استفاده از آن حس کاملا راحت و دلپذیری به کاربر منتقل شود. Redmi Airdots از قابلیت اتصال سریع و اتوماتیک به گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند و از بلوتوث 5.0 بهره می برد. بنابراین کاربران با این هندزفری می توانند یک اتصال کاملا قابل اطمینان و پایدار با گوشی هوشمندشان برقرار نمایند. هندزفری بلوتوث مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و از یک باتری 30 میلی آمپر ساعتی بهره مند است که با یک بار شارژ تقریبا 12 ساعت انرژی مورد نیازش را تامین می کند.

برای شارژ مجدد باتری هدفون یک باکس اختصاصی همراه دستگاه ارائه می شود که خود از یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و ایربادهای هندزفری با قرار گرفتن در داخل آن شارژ می شوند. پشت هر یک از هدفون ها دکمه ی فیزیکی تعبیه شده که بسیار ظریف است و می تواند دستور انجام کارهای مختلفی همچون پاسخگویی به تماس ورودی، رد تماس ورودی، توقف موزیک و غیره را صادر کند. وزن این هندزفری هم در حدود 35 گرم است. شما کاربران عزیز وبلاگ مویک می توانید این محصول بسیار باکیفیت شرکت شیائومی را با قیمت 399,000 تومان خریداری کنید.

5. هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7

در لیست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم فروشگاه اینترنتی وبلاگ مویک، ما شاهد حضور 3 نماینده از شرکت لیتو هستیم که دومین محصول آن هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7 نام دارد. این محصول که سومین تجربه حضورش را در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات وبلاگ مویک سپری می کند پیروز شد با استقبال خوب کاربران در جایگاه پنجم این لیست قرار بگیرد. شرکت لوازم جانبی لیتو یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون، پاوربانک، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت های بسیار خوبی نیز بهره می برند که طبیعتاً می توانند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نمایند. در برند لیتو سعی شده است که تمامی محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شوند. لیتو می خواهد با هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7 تمامی نیازهایی را که کاربر از یک هدفون کاملا بدون سیم نیاز دارد، مرتفع سازد. این هدفون که دارای طراحی منحصر به فردیست، میزان قدرت بیس بالایی را به کاربران عرضه می کند. ظاهر هدفون بلوتوثی لیتو مدل L-7 فوق العاده زیباست.

هدفون بلوتوثی مدل L-7 یکی از بهترین هدفون ها در میان رقبای هم رده خود محسوب می شود که شما می توانید حین استفاده از آن کارهای روزمره خود اعم از رانندگی و ورزش را به راحتی انجام دهید. محدوده عملکرد این هدفون بلوتوثی حدودا 10 متر است به این معناست که شما قادر خواهید بود هدفون خود را تا فاصله 10 متری از گوشی هوشمندتان قرار دهید و بتوانید موسیقی گوش دهید که این موضوع یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می آید. باید در نظر داشته باشید که عمر باطری این هدفون باکیفیت بستگی به نوع استفاده شما دارد برای مثال حین مکالمه، عمر باطری تقریبا 14 ساعت و هنگام گوش دادن به موسیقی به 10 ساعت کاهش می یابد. باید خاطر نشان کنیم که شما کاربران عزیز وبلاگ مویک مگ می توانید این محصول باکیفیت را با قیمت 299,500 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ مویک تهیه نمایید.

6. هدفون بی سیم لیتو مدل LT-100

با نگاهی به لیست این هفته محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم در می یابیم که در رده ششم آن محصولی دیگر از شرکت پیروز لیتو قرار گرفته است. معرفی می کنیم؛ هدفون بی سیم لیتو مدل LT-100 در هفتمین تجربه حضورش در لیست محبوب ترین های هفته، پیروز شد جزو شش هدفون بی سیم محبوب این هفته قرار بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این محصول هفته گذشته نیز در رده ششم لیست محبوب ترین ها قرار گرفته بود. این سری از هدفون های لیتو که همواره با طراحی منحصربه فرد و با نام LT-6 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می نمایند. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار LT-100 را در دست می گیرید، با یک باکس سفید رنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. باید خاطر نشان کنیم که شارژ شدن این محصول حدود یک ساعت طول می کشد. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخاب مطلوبی خواهد بود. این محصول از لیتو دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. گفتنی است این محصول به چیپست L100 نوشرکت LEITU مجهز شده است.

همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. این محصول قابلیت شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد. این محصول محبوب لیتو 55 گرم وزن دارد و به راحتی درون گوش قرار می گیرد. طبق ادعای این شرکت هدفون بی سیم LT-100 در حالت استندبای 180 روز و در حالت پخش موسیقی 5 و مکالمه 4.5 ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین یک کابل لایتنینگ نیز برای شارژ کردن کیس این محصول درون جعبه آن گنجانده شده است. کاربران عزیز فروشگاه اینترنتی وبلاگ مویک می توانند این هدفون بی سیم شرکت لیتو را بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,595,000 تومان خریداری نمایند.

7. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

محصولی دیگر از سامسونگ در لیست محبوب ترین و پربازدیدترین های این هفته ما قرار گرفته است. این مدل که هفته گذشته رتبه هفتم لیست محبوب ترین های هفته را از آن خود کرد، این بار نیز ضمن حفظ این فرایند خود را در رده هفتم این لیست می بیند. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. سامسونگ برای Galaxy Buds Live شکل کاملا متفاوت لوبیایی را انتخاب کرده است. این طراحی به این دلیل بوده که مانند یک لوازم جانبی مد روز به نظر برسند و همچنین استفاده طولانی از آن ها راحت باشد.

درایورهای 12 میلی متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل های A2DP و AVRCP HFP بهره می برد. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live اولین ایرباد سامسونگ با قابلیت حذف فعال نویز ANC است و بدون شک بزرگ ترین ویژگی شاخص این محصول به شمار می رود. همچنین سامسونگ به این نوع ایربادها قابلیت ANC یا نویز کنسلینگ فعال را اضافه کرده است. قابلیت Swift Pair این محصول اجازه می دهد ایربادها با کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز 10 یا بالاتر به راحتی متصل شوند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. شرکت سامسونگ همچنین دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هر کدام از گوشی های هدفون از یک باتری با ظرفیت 60 میلی آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همچنین باید خاطر نشان کرد که این محصول از شارژ بی سیم با استاندارد Qi پشتیبانی می کند.

عمر باتری این هدفون سامسونگ در زمان فعال بودن ANC و غیرفعال بودن بیکسبی حداکثر 6 ساعت است و این میزان با استفاده از محفظه شارژ به 21 ساعت هم می رسد. در مجموع می توان گفت که Galaxy Buds Live انتخابی خوبی برای کاربرانی است که به یک هدفون بی سیم راحت، باکیفیت و زیبا و با امکانات و عملکرد قدرتمند نیاز دارند. این محصول ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 1,919,000 تومان در فروشگاه وبلاگ مویک در دسترس شما قرار گرفته است.

8. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2021 همراه با محفظه شارژ

رسیدیم به رتبه هشتم لیست محبوب ترین و پربازدیدترین هدفون های بی سیم این هفته؛ جایی که ایرپادز پرو 2021 که احتمالاً همگی شما با آن آشنایی دارید، مجدداً با استقبال خوب کاربران روبرو شده و خود را در جمع محبوب ترین هدفون های بی سیم این هفته می بیند. این سری هدفون های اپل که همواره با طراحی منحصربه فرد و با نام AirPods Pro 2021 شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می نمایند.

باید خاطر نشان کنیم که در آیفون 7 و دیگر محصولات بعد از آن، جک 3.5 میلی متری صدا که یک ارتباط دهنده آنالوگ بود، حذف شد. حذف این درگاه با تغییر نوع اتصال و بی سیم شدن ایرپاد همراه بود. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید.

هنگامی که برای اولین بار AirPods Pro 2021 را در دست می گیرید، با یک باکس سفیدرنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند. این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 4.5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این محصول انتخابی مطلوبی خواهد بود که تجربه دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می آورد.

گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 نو اپل مجهز شده است. این محصول غول فناوری آمریکایی دارای محفظه ای با قابلیت شارژ بی سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. AirPods Pro 2021 قابلیت نو توانایی شارژ شدن از طریق MagSafe را هم دارد که در مجموع تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می توانید این محصول را ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 5,225,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ مویک حریداری نمایید.

9. هدفون بی سیم اپل مدل AirPods New Generation

محصولی دیگر از شرکت اپل در رده نهم لیست محبوب ترین محصولات این هفته وبلاگ مویک قرار گرفته است که این محصول هدفون بی سیم اپل مدل AirPods New Generation است. همانطور که از نام AirPods New Generation پیداست، این محصول نسل نو ایرپاد بی سیم اپل است. این سری هدفون های اپل که همواره با طراحی منحصربه فرد و با نام AirPods شناخته می شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می نمایند.

طراحی قسمت گوشی های این هدفون نسبت به نسل قبلی خود، تغییر چندانی نکرده و همچنان به راحتی و قدرت نسل قبلی است. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش خود نکنید. هنگامی که برای اولین بار AirPods را در دست می گیرید، با یک باکس سفیدرنگ روبرو خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون ها مشاهده می شوند.

این باکس سفید علاوه بر نگه داری از محصول، وظیفه شارژ آن را هم بر عهده دارد؛ علاوه بر این به محض بازکردن درپوش آن، آیفون، آیپد یا اپل واچ شما در حالت جست وجوی هدفون و اتصال قرار خواهد گرفت. این هدفون می تواند فقط با یک بار شارژ، تا 5 ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. اگر قصد خرید یک محصول حرفه ای برای گوش کردن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی دارید، این AirPods New Generation انتخابی مطلوب خواهد بود که تجربه دنیای بدون سیم را برایتان به ارمغان می آورد.

گفتنی است این محصول به چیپست Apple H1 نو اپل مجهز شده است و با سنسورهای اپتیکال و شتاب سنج تجربه نوی از استفاده از ایرپادهای اپل را برای کاربر به همراه دارد. این محصول امکان شارژ بی سیم را پشتیبانی نمی کند. شما می توانید این محصول را ضمن کاهش قیمت نسبت به هفته قبل با قیمت 3,159,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ مویک تهیه کنید.

10. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

رتبه دهم لیست محبوب ترین هدفون بی سیم این هفته فروشگاه وبلاگ مویک را نماینده دیگری از شرکت شیائومی در اختیار دارد. معرفی می کنیم؛ هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic. این محصول شرکت شیائومی که دومین تجربه حضور خود را در لیست محبوب ترین های وبلاگ مویک سپری می کند، از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد که در ادامه به آن اشاره می کنیم. هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic از طراحی مشابه ایرپادز اپل بهره می برد و قسمت سری آن به صورت داخل گوش یا In-Ear طراحی شده است. این موضوع باعث شده تا هندزفری به خوبی درون کانال گوش قرار گرفته و در اثر تکان دادن سر یا جابجایی ناگهانی از جای خود خارج نشود. بدنه این هندزفری از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت و چگالی بالا ساخته شده و هر کدام از ایربادها تنها 4.7 گرم وزن دارند.

شیائومی در هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic از دو میکروفون اختصاصی استفاده کرده است تا در هنگام مکالمات صوتی به خوبی سروصدای محیط را کاهش دهند و تجربه بهتری را برای هر دو طرف مکالمه به ارمغان آورد. این دو میکروفون از حساسیت بالایی برخوردارند و سرعت واکنش دهی بالایی را نسبت به تغییرات سروصدای محیط ارائه می دهند. طراحی هندزفری کاملا بی سیم انجام شده تا کاربر هنگام استفاده هیچ گونه محدودیتی را تجربه نکند. شما می توانید بدون هیچ وابستگی، از هندزفری سمت چپ یا راست به صورت مجزا یا در صورت تمایل به صورت استریو بهره ببرید.

در هر لحظه امکان سوئیچ کردن بین حالت تک و جفت را دارید و اتصال بی سیم مبتنی بر فناوری بلوتوث 5.0، سرعت و پایداری بالایی را ارائه می دهد. این هندزفری بلوتوث از پروتکل های AVRCP، A2DP، HFP، HSP و BLE پشتیبانی می کند و تا فاصله 10 متری امکان برقراری اتصال با گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون های اپل را میسر می کند. علاوه بر این، یک حسگر مجاورت در هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Earphones 2 basic به کار رفته تا در صورتی که هندزفری را از گوش خود خارج کردید، پخش موسیقی به صورت اتوماتیک متوقف و زمانی که مجددا هندزفری را در گوش خود قرار دادید، پخش موسیقی ادامه پیدا کند. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیت و مزاحمتی به خوبی با اطرافیان خود نیز تعامل داشته باشد. درایور دینامیک 14.2 میلی متری به کار رفته در این هندزفری بی سیم از یک دیافراگم کامپوزیتی بزرگ با انعطاف پذیری بالا بهره می برد تا تمام فرکانس های صوتی بدون اعوجاج و با شفافیت بالا پخش شوند. شما می توانید این محصول باکیفیت را با قیمت 618,480 تومان از فروشگاه وبلاگ مویک خریداری کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 فروردین 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 هدفون بی سیم محبوب در خبرنگاران (29 فروردین 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید