Jackery از چادر مسافرتی عجیب خود رونمایی کرد؛ چادری با امکان فراوری برق

به گزارش وبلاگ مویک، شرکت جکری (Jackery) به تازگی از یک چادر مسافرتی با امکان فراوری برق رونمایی نموده و قرار است در نمایشگاه CES 2024 هم به صورت مفهومی آن را به نمایش بگذارد.

Jackery از چادر مسافرتی عجیب خود رونمایی کرد؛ چادری با امکان فراوری برق

شرکت جکری که در زمینه فراوری سیستم های خورشیدی قابل حمل فعالیت می نماید، به تازگی از یک چادر مسافرتی با امکان فراوری برق رونمایی نموده است؛ به عبارتی دیگر، این محصول یک مبدل انرژی خورشیدی قدرتمند را درون خود دارد که برای مسافرت های طولانی می تواند یک گزینه بسیار عالی به حساب بیاید و در واقع مشکل تأمین برق را به طور کامل رفع کند.

اینطور که پیداست، جکری می خواهد این چادر مسافرتی را در نمایشگاه CES 2.24 که روز سه شنبه به صورت رسمی شروع می گردد، در معرض دید عموم قرار دهد اما ظاهرا فعلا فقط طرح مفهومی آن در دسترس خواهد بود. گفته می گردد تا سرانجام سال 2024، جکری این محصول را به فراوری انبوه خواهد رساند.

به ادعای جکری، این چادر هوشمند که از پنل های خورشیدی هم بهره می برد، زمانی که خودرو در حالت پارک قرار گرفته است و پنل های خورشیدی هم به سمت جنوب قرار گرفته باشند، قادر است تا 1 کیلووات برق فراوری کند. به عبارتی دیگر، این چادر مسافرتی می تواند چیزی حدود 4 الی 5 کیلووات ساعت انرژی فراوری کند.

معین نیست مقاومت این چادر مسافرتی در برابر باد چقدر است و باید منتظر ماند و دید آیا جکری در نمایشگاه CES 2024 پیش رو اشاره ای به این موضوع می نماید یا خیر. چادر های مسافرتی زیادی با امکان فراوری برق فراوری شده اند که از نوع انعطاف پذیر بوده و وزن بسیار کمی دارند تا بدین ترتیب کاربر بتواند آن را به راحتی جمع کند. اما در بسیاری از مواقع پنل های خورشیدی به علت عدم انطباق با ابعاد چادر، با افت بازدهی در تبدیل انرژی خورشیدی روبرو می شوند. جکری اما مدعی شده چادر جدیدش با پر کردن تمام سقف با سلول های خورشیدی، با بالاترین بازده ممکن انرژی فراوری می نماید.

چادر مسافرتی جکری انرژی مورد احتیاج یک باتری جداگانه به نام E1000 Plus را تامین می نماید که دارای ظرفیت 1.26 کیلووات ساعت است و توانایی فراوری 2000 وات خروجی AC را دارد. این میزان آنقدر زیاد هست که بتوانید از یک کولر هوای قابل حمل با توان 1150 وات به مدت حدود یک ساعت، از یخچال خودرو با توان 60 وات در حدود 45 ساعت و از یک غذاساز برقی با توان 900 وات به مدت یک ساعت بهره ببرید. باتری E1000 Plus بعلاوه در حال حرکت خودرو هم امکان شارژ شدن دارد اما این فرایند 7 ساعت طول می کشد.

این چادر از تشک فوم حافظه دار، عایق، نورپردازی با امکان کنترل رنگ ها و پارچه ضد آب با پنجره های دودی بهره می برد. اطلاعی از قیمت این چادر مسافرتی در اختیار نداریم.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "Jackery از چادر مسافرتی عجیب خود رونمایی کرد؛ چادری با امکان فراوری برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Jackery از چادر مسافرتی عجیب خود رونمایی کرد؛ چادری با امکان فراوری برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید