دکوراسیون

روش تمیز کردن اجر نما و از بین بردن شوره آجر

روش تمیز کردن اجر نما در حفظ زیبایی و ماندگاری آن نقش مهمی دارد. اگر از محلول یا وسایل نامناسبی برای شستن آجر نما بهره ببرید، در مدت زمان کوتاهی مشاهده خواهید کرد که سطح آن تغییر رنگ داده و آسیب دیده است.

10 بهمن 1402

معرفی شوروم مجذوب کننده در تهران با انواع درب های با کیفیت ساختمانی

شوروم ها فضاهای بزرگ و زیبایی هستند که مشتری قبل از خرید و سفارش محصول امکان بازدید از مدل های مختلف را در نمایشگاه دارد. در واقع مشتری با قدم زدن در شوروم می تواند به صورت واقعی محصولات موجود را در خانه خود تجسم کند و بتواند انتخاب بهتری داشته باشد. شوروم...

22 خرداد 1402

مراقب اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی باشید

دکوراسیون داخلی خانه، یکی از معیارهای اصلی برای داشتن خانه ای زیبا و مدرن است.

29 اردیبهشت 1402

محصولات فیات در راه ایران، انحصار چینی ها شکسته می شود؟

بازار خودرو های خارجی چند سالی است که در انحصار خودرو های چینی بوده، اما قرار است با راه یابی محصولاتی همچون فیات، این انحصار شکسته شود.

12 اردیبهشت 1402

کلیسای ساگرادا فامیلیا در بارسلونا ، راهنمای بازدید شاهکار گائودی

مشهورترین کلیسای بارسلونا و زیبا ترین و حیرت انگیز ترین کلیسایی که در عمرتان دیده اید، کلیسای ساگرادا فامیلیا Sagrada Familia (به معنای خانواده مقدس)، شاهکار گائودی است. شاهکار گائودی علاوه بر داشتن اهمیت بسیار زیاد مذهبی، از مهم ترین و محبوب ترین جاذبه های...

19 دی 1401

چیدمان اسباب بازی بچه ها در دکوراسیون داخلی اتاق کودک

چیدمان اسباب بازی های اتاق بچه ها یکی از مهمترین مسائلی است که والدین مورد آنالیز قرار می دهند. این مسئله در کیفیت دیزاین و دکوراسیون داخلی اتاق خواب بچه ها نیز تاثیر می گذارد. به علاوه نحوه چینش این وسایل بازی مشخص کننده دسترسی کودک به آن ها در محیط است....

13 دی 1401

میز کنسول را کجای خانه بگذاریم؟

کنسول ها از دیرباز جزئی مهم از دکوراسیون داخلی منازل به حساب می آمدند. برای بعضی خانه ها جنبه تزئینی داشتند و برای بعضی خانه هم، جنبه کاربردی.

23 مهر 1401

تزیین منزل با وسایل ساده و مقرون به صرفه قیمت

بعد از خواندن این مطلب به سادگی می توانید خانه خود را تزیین کنید.

25 مرداد 1401

خوردنی های تهران از فست فود تا شیرینی و کباب

انتخاب از بین این همه رستوران، فست فود، بستنی فروشی و… کار آسانی نیست. در طول سفر به تهران، فقط کافی ست، فکر کنید هوس خوردن کدام یک از خوردنی های تهران را نموده اید، خبرنگاران برای شما پیشنهاد های خوشمزه ای داریم.

11 مرداد 1401

برترین رستوران های گرگان

رستوران های گرگان، با برترین غذاهای محلی، فست فود و غذاهای اصیل ایرانی، میزبان مهمانان این شهر دیدنی و زیبا است.

3 اردیبهشت 1401

ورود گرد و غبار مطلقا ممنوع!

خیلی از خانم های خانه دار شاکی اند از اینکه هر چه گردگیری می کنند و آلودگی ها را پاک می کنند تا خانه تمیز و مرتب شود و همه جا برق بزند، باز هم یکی دو روز نگذشته همه جا پر از خاک می شود.

22 آبان 1399