استارتاپ

خانه خلاق و نوآوری هنر و فرهنگ فعالیت خود را شروع می نماید

به گزارش خبرنگاران ، رئیس مؤسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا، ضمن اعلام شروع به کارِ خانه خلاق و نوآوری هنر و فرهنگ در این مؤسسه، سرفصل برنامه ها و فعالیت های این خانه خلاق را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی فرهنگستان هنر، بهنام زنگی، رئیس مؤسسه صبا،...

26 خرداد 1402

فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت های رویداد گام دوم دانشگاه ازاد در ستاد مرکزی رویداد گام دوم

مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد فرآیند داوری بخش گروه های پژوهشی و زیرساخت های رویداد گام دوم دانشگاه ازاد در ستاد مرکزی رویداد گام دوم را تشریح کرد.

25 خرداد 1401

هایپرلوپ؛ قطار نسل آینده که با سرعت هواپیما حرکت می نماید

هایپرلوپ، نوع جدیدی از حمل و نقل از طریق خلاء است که می تواند با سرعت هواپیما حرکت کند، هرچند مقرون به صرفه تر، ایمن تر و راحت تر از هواپیما خواهد بود.

26 فروردین 1401

کرونا بازار کدام کسب و کارها را سکه کرد؟

خبرنگاران : کنفرانس فناوری Web Summit امسال برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار گشت. اما وب سامیت این دوره تفاوتی اساسی با تمام کنفرانس های پیش از خود داشت و آن هم شیوع بیماری کرونا و اثر آن بر بخش فناوری بود.

16 دی 1399

ربات های ساخت محققان ایرانی سبک زندگی مردم را متحول می کند

آزمایشگاه تعامل انسان با ربات دانشگاه تهران محلی است برای تغییر و تحول سبک زندگی مردم که می تواند ساختار اجتماعی را دگرگون کند درواقع تکنولوژی و طراحی و ساخت دستگاه ها و ربات های هوشمند، انسان را وارد فاز دیگری از زندگی می کند.

19 دی 1398