آنچه از فیلم Dungeons &ampampamp Dragons باید بدانید

به گزارش وبلاگ مویک، فیلم سیاه چال ها و اژدهایان (Dungeons & Dragons) بر اساس بازی ای رومیزی به همین نام است و سرانجام پس از سال ها انتظار قرار است روی پرده سینماها اکران شود. این فیلم با عنوان رسمی سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) ساخته شده و اثری در ژانر فانتزی و حماسی است که مطمئنا توجه طرفداران زیادی را به خود جلب خواهد کرد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم بپردازیم.

آنچه از فیلم Dungeons &ampampamp Dragons باید بدانید

داستان فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان داستان گروهی از دزدان را دنبال می کند که به اشتباه به فردی کمک می کنند تا یک شیء را سرقت کند. حالا آن ها باید این اشتباه خود را جبران کنند و جهان را نجات بدهند. آن ها ممکن است دزد باشند اما این به معنای آن نیست که اجازه بدهند فردی شرور کنترل جهان آن ها را در دست بگیرد.

این تیم شامل یک آوازخوان و برنامه ریز گروه به نام الگین، بربری به نام هولگا، پهلوانی به نام زنک، جادوگری به نام سایمون و کاهنی به نام دوریک است. خلاصه داستان رسمی فیلم بدین شرح است:

یک دزد مجذوب کننده و گروهی از ماجراجوها سرقتی حماسی را انجام می دهند تا یک شیء گمشده را بازپس بگیرند اما آن ها گرفتار آدم های بسیار بدی شده اند و همین باعث شده تا این ماموریت آن ها با مشکل روبه رو شود. این فیلم توانسته جهانی غنی و مهیج بازی ها را در یک اثر اکشن محور و سرگرم کننده برای بیننده ها به تصویر بکشد.

بازیگران فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

سازندگان فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان بازیگران بزرگ و برجسته ای را برای نقش آفرینی در این فیلم به خدمت گرفته اند. کریس پاین (Chris Pine) در این فیلم نقش اصلی داستان به نام الگین را بازی خواهد کرد. کریس پاین بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم های اخیر استار ترک (Star Trek) در نقش کاپیتان جیمز کرک شناخته می شود و در فیلم واندر وومن (Wonder Woman) نیز نقش استیو ترور را بازی کرده است.

میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) که سابقه بازی در مجموعه فیلم های سریع و خشن (Fast and Furious) و همچنین سریال لاست (Lost) را در کارنامه خود دارد، در فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان نقش یک کاراکتر بربر به نام هولگا را ایفا خواهد کرد. در کنار او نیز هیو گرنت (Hugh Grant) نقش یک شخصیت شرور و اشرافی به نام فورج فلچر را بازی می کند.

هیو گرنت در فیلم هایی همچون پدینگتون 2 (Paddington 2) و فیلم خاطرات بریجت جونز (Bridget Joness Diary) نقش مردهای مجذوب کننده را بازی کرده است. او اخیرا در مینی سریال فروپاشی (The Undoing) نقش آفرینی کرده و در آن، نقش یک کاراکتر مجذوب کننده ولی تاریک را به تصویر کشیده است. حالا باید دید که او چگونه نقشش در فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان را بازی خواهد کرد.

جاستیس اسمیت (Justice Smith) که در فیلم جهانی ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) و فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) سابقه نقش آفرینی دارد، در این فیلم نقش جادوگری به نام سایمون را ایفا خواهد کرد. او همچنین بازی در فیلم The Get Down و فیلم شهرهای کاغذی (Paper Towns) را در کارنامه خود دارد.

بازیگر برجسته سریال بریجرتون (Bridgerton) یعنی رگه ژان پیج (Regé-Jean Page) نیز در فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان حضور دارد و نقش پهلوانی به نام زنک را بازی خواهد کرد. او در سال 2022 میلادی در فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس نیز بازی کرده است.

سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) دیگر بازیگر برجسته فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان به شمار می رود که در این فیلم نقش یک کاهن به نام دوریک را ایفا خواهد کرد. این بازیگر بیشتر برای بازی در سریال چیزهای تیز (Sharp Objects)، فیلم آن 2 (It Chapter Two) و همچنین فیلم نانسی درو و پلکان پنهان (Nancy Drew and Hidden Staircase) شناخته می شود.

جیسون وانگ (Jason Wong) نیز که بیشتر برای حضور در فیلم جارهد 2 (Jarhead 2) و سریال غریبه ها (Strangers) شناخته می شود، در فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان نقش کاراکتری به نام درالاس را ایفا خواهد کرد. بازیگر سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) سرویس نتفلیکس یعنی دیزی هد (Daisy Head) نیز در این فیلم حضور دارد.

کارگردانی فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان را جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) در دست دارند. این دو کارگردان همچنین به همراه مایکل گیلیو (Michael Gilio) فیلم نامه این فیلم را قلم زده اند.

تاریخ اکران فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرف میان دزدان قرار است در تاریخ 3 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 12 اسفند 1401) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "آنچه از فیلم Dungeons &ampampamp Dragons باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از فیلم Dungeons &ampampamp Dragons باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید