اتریوم از بیت کوین سبقت می گیرد؟

به گزارش وبلاگ مویک، نظرسنجی اخیر کریپتو نشان می دهد که 47 درصد از سرمایه گذاران انتظار دارند اتریوم از بیت کوین پیشی بگیرد.

اتریوم از بیت کوین سبقت می گیرد؟

به گزارش اکوایران، فیدلیتی دیجیتال یک پیش بینی فوق العاده صعودی برای ETH در 12 ماه آینده ارائه کرد، در حالی که یک نظرسنجی جداگانه از کریپتو ونتج نشان داد که 47٪ از سرمایه گذاران انتظار دارند اتریوم از بیت کوین پیشی بگیرد.

فیدلیتی دیجیتال گزارش سیگنال های Q2 2023 را در 18 ژوئیه منتشر کرد که ادعا می کرد منظره اتریوم برای 12 ماه آینده و بلند مدت مثبت است. از اوایل سال تا به امروز، اتر 62 درصد افزایش یافته است.

این گزارش بعلاوه به افزایش 15 درصدی تعداد اعتبارسنجی های فعال اتریوم در سه ماهه دوم اشاره می نماید.

انتظارات پیرامون EIP-1153 نیز در حال ایجاد شتاب برای شبکه اتریوم است. بر اساس داده های DefiLlama، این تغییر به ویژه برای صرافی های غیرمتمرکز (DEX) معنادار است، جایی که تسلط اتریوم از 60 درصد شش ماه قبل به 46 درصد کاهش یافته است.

یکی دیگر از عوامل افزایشی بالقوه برای شبکه اتریوم، ارتقای پیش بینی شده DEX، Uniswap است. با توجه به ارائه 17 جولای در کنفرانس انجمن اتریوم، نسخه آینده Uniswap v4 به کاربران اجازه می دهد تا انواع نامحدودی از استخرها را با استفاده از دکمه های قابل برنامه ریزی (قلاب ها)، پشتیبانی بومی ETH و یک قرارداد singleton که تراکنش های داخلی را قبل از تسویه مانده های نهایی انجام می دهد، بسازند.

در صورت تایید، پیاده سازی برای شبکه اتریوم حیاتی خواهد بود تا سهم بازار از دست رفته به علت کارمزدهای بالای گاز را جبران کند، زیرا میانگین هزینه تراکنش هفت روزه از ماه فوریه بالای 4 دلار بوده است. در نتیجه، طبق گفته DefiLlama، ارزش کل قفل شده اتریوم به پایین ترین سطح خود از آوریل 2020 یعنی 13.55 میلیون ETH کاهش یافته است.

منبع: فرارو

به "اتریوم از بیت کوین سبقت می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریوم از بیت کوین سبقت می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید