معرفی 7 هتل از برترین هتل های ساحلی آنتالیا

به گزارش وبلاگ مویک، استفاده از صفت برترین جهت انتخاب از میان هتل های ساحلی آنتالیا، مقیاسی وسیع و مجموعه ای پرتنوع را شامل می گردد. چرا که پیشرفت صنعت هتل داری در این شهر زیبا منتج به طراحی و ساخت هتل هایی مدرن با امکانات بی نظیر شده است. تابستان های رؤیایی آنتالیا موجب استقبال روز افزون گردشگران از این ساحل خیال انگیز مدیترانه ای شده و همین موضوع سبب شده تا گزینه های مجذوب کننده و هیجان انگیزی برای انتخاب یک اقامتگاه لوکس، مرفّه و مدرن پیش روی گردشگران باشد.

معرفی 7 هتل از برترین هتل های ساحلی آنتالیا

اقامت در یک هتل دنج و دلپذیر بر کرانه های دریای مدیترانه و استشمام نسیم مفرح دریا در گرمای مطبوع آنتالیای زیبا، تجربه ای بی نظیر و بیاد ماندنی خواهد بود از آرامش و فراغت خیال. در این مقاله وبلاگ مویک هفت هتل مطرح و لوکس آنتالیا را به شما معرفی می نماید که با اقامت در هر یک از آنان، این تجربه ناب و بدیع در سفر به آنتالیا برای هر گردشگری جاودانه خواهد شد.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از وبلاگ مویک اینجا کلیک کنید.

Regnum Carya ؛ در سرزمین افسانه ها

هتل پنج ستاره رگنوم کاریا در منطقه ساحلی بِلِک واقع شده است و دارای 530 اتاق و سوییت لوکس با تجهیزات کامل است. تمامی اتاق ها تراس اختصاصی و دسترسی به اینترنت پرسرعت نامحدود دارند و اغلب این اتاق ها منظره خیره نماینده ای از دریای مدیترانه پیش روی شما می گذارند. ساحل اختصاصی، مراکز مدرن و مجهز بولینگ و گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، سالن های بدنسازی و بارهای ساحلی از دیگر امکانات این هتل است. این هتل دارای هفت رستوران است و در منوی هر یک از این رستوران ها پیشنهادهای منحصربفردی از غذاها و نوشیدنی های کشورهای مختلف ارائه می گردد که مقاومت در برابر آن ها سخت است!

هتل رگنوم کاریا موقعیت مناسبی نسبت به اماکن تفریحی و مراکز خرید دارد و ساحل مدیترانه در چند قدمی آن قرار گرفته است. یکی از امکانات جالب توجه این هتل، سه کمپ مجهز فوتبال است و هر ساله اردوی پیش فصل بسیاری از باشگاه های اروپایی در این کمپ ها برگزار می گردد. بعلاوه در طول سال و بویژه فصل تابستان بسیاری از ستارگان موسیقی ترکیه و دنیا در سالن های مجهز این هتل اجرای زنده دارند. هتل رگنوم کاریا یکی از برترین و شناخته شده ترین هتل های ساحلی آنتالیا و کشور ترکیه است که حدوداً 28 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

Maxx Royal ؛ با شکوه و بیاد ماندنی

مکس رویال یکی دیگر از هتل های ساحلی آنتالیا است که در منطقه ساحلی بِلِک و در 35 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. این هتل پنج ستاره بعنوان یکی از مشهورترین هتل های ترکیه در سطح بین المللی شناخته می گردد و با معماری خیره نماینده و امکانات فوق العاده ای که دارد یکی از اقامت گاه های محبوب مسافران آنتالیا است. ساختمان هلالی شکل این هتل که فضای پیرامون آن را استخر و کانال پر آب زیبایی گرفته است تنها چند قدم با ساحل مدیترانه فاصله دارد. اتاق های لوکس و مجهز این هتل تمامی امکانات لازم جهت رفاه و آسایش مسافران را در بالاترین سطح کیفیت در خود دارند.

این هتل دارای پنج رستوران و تعداد زیادی بار و کافی شاپ است. رستوران های این هتل یکی از برترین گزینه ها برای لذت بردن از انواع غذاهای ترکیه ای، یونانی، مدیترانه ای و ژاپنی است که به وسیله گروهی از برترین آشپزها و از باکیفیت ترین مواد غذایی تهیه می شوند. یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در هتل مکس رویال امکانات و خدماتی است که برای بچه ها و معلولین در نظر گرفته شده. مانند سه استخر و سالن بازی های کامپیوتری با فضاسازی جالب توجه مخصوص بچه ها، استخرهای آب درمانی و دسترسی به تمام نقاط و امکانات هتل برای معلولان.

Rixos Premium ؛ شهری کوچک بر کرانه های مدیترانه

هتل پنج ستاره رکسوس پریمیوم یکی از زیباترین و متفاوت ترین هتل های آنتالیا است. این هتل که در پنج کیلومتری منطقه بِلِک واقع شده، پنجاه کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و چهل کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و از سال 2005 فعالیت خود را شروع کرده است. جنگل های کاج از یک سو و ساحل مدیترانه از سوی دیگر این هتل را در بر گرفته اند تا منظره خیره نماینده و بدیع آن هر گردشگری را شیفته فضای این هتل کند. ساحل اختصاصی هزار متری، ده ها سوییت و ویلای اختصاصی، باغ و زمین های ورزشی مجهز در کنار ساختمان مجلل و پنج طبقه هتل قرار می گیرند تا هتل ریکسوس را به شهری کوچک و لوکس در ساحل مدیترانه تبدیل کند.

علاوه بر امکانات رفاهی کامل و بروز و برخورداری از مجموعه های تفریحی و ورزشی مانند پارک آبی، استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین های ورزشی و چشمه های آبگرم معدنی؛ هتل ریکسوس دوازده رستوران و چندین بار دارد. در این رستوران ها مسافران تجربه لذت بخشی خواهند داشت از هنرنمایی آشپزهای این رستوران ها و طعم بی نظیر غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی. در چند قدمی آبی بیکران دریای مدیترانه و استشمام نسیم آکنده از عطر کاج و دریا در محیطی رؤیایی و زیبا، هتل ریکسوس خاطراتی بی مانند و بیاد ماندنی برای دوستداران سفر و طبیعت خلق خواهد نمود.

Selectum Luxury ؛ کیفیت و زیبایی در اوج

سلکتوم لاکچری یکی از برترین هتل های ساحلی آنتالیا است که در بهشت گردشگری این شهر یعنی منطقه بِلِک واقع شده است. ساختمان اصلی این هتل با معماری باشکوه و چشم گیر خود دارای 9 طبقه و حدود 300 اتاق است که در منطقه ای به مساحت شصت هزار متر مربع تاسیس شده است. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 27 کیلومتر بوده و تا ساحل تنها سیصد متر فاصله دارد.

رعایت کیفیت و ظرافت در تمامی بخش ها و امکانات این هتل اصلی ترین نکته است. اتاق های این هتل به شکلی طراحی شده اند که با در اختیار قرار دادن فضایی زیاد و در عین حال راحت و دلپذیر، احساس آرامش فوق العاده ای به ساکنان القا می نمایند. هر اتاق منظره بدیعی از دریای مدیترانه و یا دیگر نقاط منطقه زیبای بِلِک پیش روی شما خواهد گذاشت.

امکانات و خدمات بی نظیری در این هتل ارائه می گردد که از مهم ترین آن ها می توان به استخرها و مجموعه های آب درمانی، یازده زمین تنیس و البته هشت رستوران و هشت بار اشاره نمود که در آن ها طعم مسحورنماینده غذاها و نوشیدنی های کشورهای مختلف را تجربه خواهید کرد. کیفیت و زیبایی خیره نماینده ای که از طراحی فضای سبز و اتاق ها تا تنوع امکانات و غذاها رعایت شده است، هتل سلکتوم لاکچری را به یکی از برترین گزینه ها برای اقامت در آنتالیا تبدیل کرده است.

Concorde De Luxe Resort ؛ اقامتی دلنشین در شرق آنتالیا

نام و معماری این هتل پنج ستاره از هواپیمای کنکورد الهام گرفته شده و یکی از مهم ترین اقامتگاه های تفریحی منطقه ساحلی لارا در شرق آنتالیا است. هتل کنکورد دارای چهارصد اتاق، هشت رستوران و بیش از ده کافی شاپ و بار است. این هتل در 16 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا بنا شده و ده کیلومتر با فرودگاه بین المللی این شهر فاصله دارد. یکی از امکانات جالب توجه این هتل مرکز همایش های آن است که در مساحتی به وسعت 1100 متر مربع ساخته شده و دارای شش سالن گردهمایی مدرن و مجلل است.

هتل کنکورد دارای ساحل اختصاصی زیبایی است و یکی دیگر از مزیت های آن دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی و تاریخی آنتالیا است. اقامت در این هتل لوکس و مدرن که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی مانند مجموعه های ورزشی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و ورزش های آبی را برای مسافران فراهم کرده است؛ خاطرات شیرینی از سفر به آنتالیا برای شما رقم خواهد زد.

Sherwood Exclusive ؛ هر آنچه برای یک سفر رؤیایی ضروری است

شِروود اکسلوزیو یا شروود بِرِیزر یکی از مشهورترین هتل های ساحلی آنتالیا است که در منطقه ساحلی لارا واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت 33 هزار مترمربع و در 9 طبقه از سال 2005 شروع بکار کرده است. در سال 2011 این هتل بازسازی شد و با امکاناتی بروز و کامل به فعالیت خود ادامه دهد. در حال حاضر هتل شروود دارای 350 اتاق و سوئیت و یک ساحل اختصاصی به مساحت 650 متر مربع است. اتاق های مجهز و لوکس این هتل که هر یک منظره بدیع و روحنوازی به نمایش می گذارند تمامی تجهیزات و خدمات رفاهی را در نهایت کیفیت دارا می باشند.

مانند تمامی هتل های بزرگ، امکانات و سرویس های متنوع و متعددی در این هتل ارائه می گردد و گردشگرانی که این هتل زیبا را برای اقامت انتخاب کرده اند دسترسی خوبی به مراکز توریستی و تجاری آنتالیا دارند. هتل شروود دارای پنج رستوران و چندین کافی شاپ است و رستوران ایتالیایی آن یکی از برترین گزینه ها برای تجربه طعم جادویی غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای است. هتل شروود 17 کیلومتری مرکز شهر و ده کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است.

Asteria Kremlin Palace ؛ کاخ کرملین در ساحل مدیترانه

با الهام از معماری کاخ کرملین مسکو، هتل آستریا کرملین پالاس در منطقه ساحلی لارا تأسیس و از سال 2010 سرویس دهی به گردشگران را شروع نمود. این کاخ ساحلی شگفت انگیز مجموعه به هم پیوسته ای از ساختمان های چهار و شش طبقه است که به زیبایی، نمای کاخ کرملین مسکو را تداعی می نماید. طراحی خیره نماینده محوطه اطراف این هتل، شکوه و زیبایی آن را دو چندان ساخته. آستریا کرملین پالاس مساحتی حدود 75هزار متر مربع را شامل می گردد و دارای 875 اتاق و سوئیت مختلف و متنوع است که امکانات رفاهی و خدماتی آن ها شما را شگفت زده خواهد نمود.

تنوع و تعدد امکانات و تفریحات در این هتل به حدی است که این امکان وجود دارد تا ساکنان آن چندین روز از هتل خارج نشوند. با این وجود، سرویس دهی بسیار مناسبی برای رفتن به مراکز خرید و اماکن توریستی و تاریخی آنتالیا در این هتل وجود دارد. هتل آستریا کرملین پالاس دارای پنج رستوران لوکس بین المللی و هشت کافی شاپ و بار است که طعم بی نظیر غذاها و نوشیدنی های آن ها فراموش نشدنی است. آستریا کرملین پالاس یکی از برترین هتل های ساحلی آنتالیا است که در 12 کیلومتری فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفته است.

سخن انتهای

در انتها توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که خدمات تمامی این هتل ها بصورت All Inclusiveاست. یعنی با پرداخت هزینه اقامت، هزینه وعده های غذایی، میان وعده ها و نوشیدنی لحاظ می گردد. هم چنین در انتها، خلاصه ای از امکانات و خدمات ارائه شده در هتل های ساحلی آنتالیا را معرفی می کنیم.

  • سرویس های ارتباطی: اینترنت وای فای نامحدود، سرویس پست شاتل، تماس بین المللی
  • امکانات تفریحی و ورزشی: سالن بولینگ، زمین گلف، اسکیت روی آب، قایق رانی، غواصی، موج سواری، سالن های بدنسازی، سالن تنیس، تیر اندازی
  • خدمات و سرویس دهی هتل: پذیرش شبانه روزی، سرویس امنیتی شبانه روزی، خشک شویی و آرایشگاه، صندوق امانات، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه و هایپر مارکت، داروخانه و درمانگاه، خدمات ترجمه و تهیه بلیط، سرویس حمل بار و خدمات در اتاق، سرویس ایاب ذهاب به مراکز توریستی و تجاری، سالن ها و تجهیزات ویژه جلسات کاری و تجاری، اتاق ها و خدمات ویژه معلولین، مسیرهای ویلچررو، پارکینگ رایگان
  • امکانات رفاهی: دسترسی ساحلی و ساحل اختصاصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، حمام ترکی و اتاق بخار، پارک آبی، آب درمانی و استخرهای آب معدنی، ماساژ و حمام آفتاب، باشگاه شبانه، آلاچیق های ساحلی
  • خدمات مخصوص بچه ها: استخر بچه ها، سالن و سوییت ویژه بازی و بازی های کامپیوتری، سرسره های آبی، سرویس خواب بچه ها، زمین بازی، بوفه بچه ها
  • امکانات اتاق ها: عایق صوتی و حرارتی، سیستم های گرمایش و سرمایش مستقل و مدرن، سیستم تهویه و پاسیو، تراس و بالکن، سینمای خانگی و سیستم پخش موسیقی، خدمات سِروِ قهوه و مینی بار، حمام مدرن با تجهیزات کامل، فرش و مبلمان راحتی
منبع: الی گشت

به "معرفی 7 هتل از برترین هتل های ساحلی آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 7 هتل از برترین هتل های ساحلی آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید