افتتاح عظیم ترین پایگاه کشتی آموزش و پرورش کشور در اندیمشک

به گزارش وبلاگ مویک، غلام رضا قیطاسی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه هیئت کشتی و اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان مبنی بر همکاری برای افتتاح کانون های کشتی اندیمشک اولین شهرستان مجری این تفاهم نامه خواهد بود.

افتتاح عظیم ترین پایگاه کشتی آموزش و پرورش کشور در اندیمشک

وی اضافه نمود: با شروع به کار پایگاه استعدادیابی کشتی دانش آموزی در کنار پایگاه های قهرمانی کشتی اندیمشک گامی مهم در ارتباط با پرورش چهره های مستعد در زمینه ورزش کشتی در اندیمشک برداشته می گردد.

رئیس هیئت کشتی اندیمشک با بیان اینکه عظیم ترین پایگاه استعدادیابی کشتی آموزش و پرورش کشور در سالنی به مساحت یک هزار و پنجاه مترمربع در اندیمشک افتتاح می گردد، اضافه نمود: پایگاه استعدادیابی دانش آموزی اندیمشک با تشک به متراژ 500 مترمربع به زودی میزبان جوانان مستعد اندیمشکی در رشته کشتی خواهد بود.

قیطاسی در ادامه اسم کرد: تکمیل و افتتاح سالن کشتی پنج هزار نفری به اسم آموزشگاه کشتی در کنار پایگاه استعدادیابی دانش آموزی بسته امکانات ورزشی کشتی را در این شهرستان در رشته ورزشی کشتی در جهت تکمیل سخت افزار مورد احتیاج قرار می دهد.

رئیس هیئت کشتی اندیمشک گفت: حمایت و پیگیری همیشگی مسئولان شهرستان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در امر ورزش ستودنی و در ارتقای صندلی شهرستان به اسم یکی از قطب های کشتی در کشور، آسیا و دنیا کمک رسان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افتتاح عظیم ترین پایگاه کشتی آموزش و پرورش کشور در اندیمشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح عظیم ترین پایگاه کشتی آموزش و پرورش کشور در اندیمشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید