افتتاح نخستین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

به گزارش وبلاگ مویک، خبرنگاران/گلستان مراسم افتتاح نخستین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار گردید.

افتتاح نخستین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این مراسم که ظهر امروز برگزار گردید، اظهار کرد: در تقویم برنامه های دانشگاه، جشنواره رویش به منظور انعکاس فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری و جشنواره حرکت به منظور نمایش دستاوردهای انجمن های علمی دیده شده است.

علی نجفی نژاد با اشاره به اینکه امیدواریم برگزاری این جشنواره ها تداوم داشته باشد، گفت: خداوند در درون همه انسان ها استعدادهایی قرار داده و انسان باید کوشش کند که از توانایی های خود استفاده کند و آن را پرورش دهد.

وی بابیان اینکه جشنواره رویش دانشگاهی در بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزارشده است، توضیح داد: 60 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مراسم اختتامیه آثار برتر تقدیر خواهند شد.

نجفی نژاد بیان نمود: در بخش نمایشگاهی نیز 12 غرفه از امروز تا چهارشنبه 27 آذرماه در محل دانشکده فراوری گیاهی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان دایر شده است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: در زمان برگزاری جشنواره، 10 کارگاه با موضوعاتی از قبیل شعرنویسی، گفتمان، یاری های اولیه با همکاری انجمن عکاسان استان، هلال احمر، آستان قدس رضوی، میراث فرهنگی و گردشگری استان و غیره برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح نخستین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین جشنواره رویش دانشگاهی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید